Θέματα θεωρίας συστημάτων εξυπηρέτησης με επαναλαμβανόμενους πελάτες

Περίληψη

Μελετώνται τρία συστήματα εξυπηρέτησης με το χαρακτηριστικό των επαναλαμβανόμενων αφίξεων ενώ περιλαμβάνονται προτεραιότητες και διακοπές υπαλλήλου. Το πρώτο μοντέλο αποτελείται από έναν υπάλληλο που παρέχει εξυπηρέτηση δύο φάσεων σε σειρά σε κάθε πελάτη που καταφθάνει στο σύστημα. Οι πελάτες τοποθετούνται σε μία ουρά και κάθε πελάτης που ολοκληρώνει τη πρώτη φάση εξυπηρέτησης είτε προωθείται άμεσα στη δεύτερη φάση είτε εισέρχεται στην ουρά των επαναλαμβανόμενων αφίξεων, απ’ όπου προσπαθεί να συνδεθεί με τον υπάλληλο για να εξυπηρετηθεί στη δεύτερη φάση. Κάθε φορά που ο υπάλληλος ελευθερώνεται αναχωρεί για απλές διακοπές. Στο δεύτερο, υπάρχει ένας υπάλληλος που παρέχει εξυπηρέτηση n φάσεων σε σειρά και (n- 1) τύπους πελατών επαναλαμβανόμενων αφίξεων. Οι πελάτες τοποθετούνται σε μια ουρά άπειρου μήκους και περιμένουν τη σειρά τους να εξυπηρετηθούν. Μετά το πέρας της i οστης φάσης εξυπηρέτησης (i = 1 n - 1) ο πελάτης, είτε προωθείται άμεσα στην (i + 1)-στη φάση, είτε εισέρχεται στην i οσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Three retrial queueing systems with the concepts of priorities and vacations are considered. In the first model there is a single server providing two phases of service in succession. Every customer receives service in the first phase and in the sequel, either proceeds immediately to the second, or joins the retrial box from where he repeats his attempt to find available the server and get a special second phase service. Whenever the server faces an empty queue, departs for a single vacation. In the second model we consider a model with a single server providing n phases of service in succession, and (n -1) types of retrial customers. Customers are placed upon arrival in a single ordinary queue. Every customer receives service in all phases and upon service completion in the i th phase, the customer either proceeds directly to the (i + 1)th phase, or joιns the ιth retrial box from where he retries independently, both from the customer in the corresponding box and from the customers fro ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23548
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23548
ND
23548
Εναλλακτικός τίτλος
New results to the theory of queueing systems with retrial customers
Συγγραφέας
Δημητρίου, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικών
Εξεταστική επιτροπή
Λάγκαρης Χρήστος
Λουκάς Σωτήριος
Παπαχρήστος Σωτήριος
Φερεντίνος Κοσμάς
Τσάντας Νικόλαος
Τσακλίδης Γεώργιος
Σκούρη Κωνσταντίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα εξυπηρέτησης; Επαναλαμβανόμενοι πελάτες; Φάσεις εξυπηρέτησης; Διακοπές υπαλλήλου; Υπάλληλοι, Χρόνος προετοιμασίας; Υπάλληλοι, Χρόνος αποφόρτισης; Πελάτες - προτεραιότητες, Πολλές κλάσεις; Εξυπηρετήσεις, Γενικές; Poisson αφίξεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
172 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)