Μεθοδολογία ανάπτυξης εκπαιδευτικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην τριτιβάθμια εκπαίδευση: εφαρμογή στην εκπαίδευση των ναυτικών

Περίληψη

Στόχος: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν αντικείμενο έρευνας σχετικά με τη χρήση τους ως εκπαιδευτικά μέσα. Μπορούν να ενεργοποιήσουν και να προσελκύσουν τους παίκτες ενώ παράλληλα τους προκαλούν και τους παρέχουν κίνητρα ενασχόλησης με αυτά. Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξης πλαισίου δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών για τους ναυτικούς και η πρακτική εφαρμογή - αξιολόγηση του πλαισίου αυτού. Μεθοδολογία: Για την παραπάνω μελέτη ανιχνεύθηκαν αρχικά τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών παιχνιδιών και οι τρόποι εφαρμογής τους μέχρι σήμερα στην εκπαίδευση. Εξετάσθηκε οι δυνατότητα προσαρμογής αυτών σε ποικίλο μαθησιακό περιβάλλον και εκπαιδευτικούς στόχους - αντικείμενα και εξάγαμε το συμπέρασμα ότι κάτω από την κατάλληλη διαμόρφωση τους μπορούν αν ικανοποιήσουν με επιτυχία οποιοδήποτε μαθησιακό στόχο. Στη συνέχεια εξετάσθηκαν οι ιδιαιτερότητες των ναυτικών και το πλαίσιο εκπαίδευσης τους όπου επιλέχθηκε ο τύπος του παιχνιδιού που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες τους. Κατόπιν δ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: There is no questioning that computer games have long been recognised for their enormous entertainment value. In recent times, we have been witness to what can only be described as a massive technology revolution, so it was only a matter of time before computer games were recognised for their potential in areas other than entertainment, such us education. Is it possible however to design and implement educational computer games under a deterministic framework in order to use them in maritime education and training? Methodology: Firstly we examine the structure of a game and the characteristics that make them appealing to students and suitable for education. We examine also the benefits of using games over traditional methods in education. As far as targeted learning objectives and learners, a more detailed approach is given to Maritime Education and Training (MET) and seafarers group of learners. MET is currently subject to great change brought by new international legisl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22890
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22890
ND
22890
Εναλλακτικός τίτλος
Framework for designing educational games for higher education: an application for seafarers
Συγγραφέας
Συρρής, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Νικητάκος Νικήτας
Λίτινας Νικόλαος
Μπούρας Χρήστος
Μεϊμάρης Μιχαήλ
Πολυδωροπούλου Αμαλία
Θεοτοκάς Ιωάννης
Λάμπρου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικά παιχνίδια; Εκπαίδευση ναυτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xli, 269 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)