Παιδαγωγική αξιοποίηση του ιστορικού χώρου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: μια πρόταση παιδαγωγκής παρέμβασης στο χώρο της Αρχαίας Αγοράς της Θεσσαλονίκης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22868
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22868
ND
22868
Εναλλακτικός τίτλος
The paedagogical utilization of historical sites by children of preschool age: a proposal of paedagogical intervention in the Roman Forum of Thessaloniki
Συγγραφέας
Δημητριάδου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Παρασκευάς)
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Γερμανός Δημήτριος
Ξωχέλλης Παναγιώτης
Μαυροπούλου-Τσιούμη Χρυσάνθη
Βαρνάβα-Σκούρα Τζέλα
Τρίμη Έλλη
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
Παπαντωνίου Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Χώρος; Εκπαιδευτικές διαδικασίες; Έννοιες χώρου/χρόνου στην προσχολική ηλικία; Γνωστικοί χάρτες; Χωρική γνώση; Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Κοινωνική ιστορία; Γεωγραφία; Πειραματική αρχαιολογία; Προγράμματα ολιστικών προσεγγίσεων; Αξιοποίηση ιστορικού χώρου μέσα απο βιωματικές εμπειρίες; Διδακτικές προσεγγίσεις; Πολιτιστική κληρονομιά; Αξιολόγηση στην προσχολική αγωγή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
333 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)