Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρρο΄λη καταναλωτικής συμπεριφοράς

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21256
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21256
ND
21256
Εναλλακτικός τίτλος
Music as a scientific tool for marketing: product image making and influence of consumer behaviour
Συγγραφέας
Θεοφανίδης, Φαίδων του Σταύρος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κουρεμένος Αθανάσιος
Μαλλιαρης Πέτρος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Αυλωνίτης Γεώργιος
Παπαβασιλείου Νικόλαος
Σταθακόπουλος Βλάσης
Καμπής Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μουσική και μάρκετινγ; Μουσική και διαφήμιση; Μουσική και εικόνα προϊόντος; Μουσική και καταναλωτική συμπεριφορά; Ρόλος της μουσικής στη διαφήμιση; Χρήση της μουσικής στη διαφήμιση; Μουσικό μοντέλο στο μάρκετινγ; Ανάλυση περιεχομένου τηλεοπτικών διαφημίσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
467 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)