Η ανάγνωση στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση κωφών παιδιών: Μια συνδυαστική μεθοδολογική προσέγγιση: μελέτη περίπτωσης -έρευνα επισκόπησης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20930
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20930
ND
20930
Εναλλακτικός τίτλος
Reading in pre school and early elementary education of deaf children: a compinatorial methodological approach case study - survey research
Συγγραφέας
Ντεροπούλου-Ντέρου, Ευδοξία
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Ζώνιου-Σιδέρη Αθηνά
Μαράτου Όλγα
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Κάτη Δήμητρα
Κουτσουβάνου Ευγενία
Μακρυνιώτη Δήμητρα
Μαλικιώση Μαρία
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση; Κώφωση; Προσχολική εκπαίδευση; Πρωτοσχολική εκπαίδευση; Ειδική εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vi, 349 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)