Η συμβολή των νοητικών πειραμάτων στη διδασκαλία της φυσικής

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή µελετάται η χρήση των Νοητικών Πειραµάτων (ΝΠ) ως εργαλείων στη διδασκαλία της Φυσικής. Συγκεκριµένα, διερευνάται κατά πόσο η χρήση των ΝΠ στη σχολική τάξη µπορεί να συµβάλλει αποτελεσµατικά στην προσέγγιση των µαθητών του Λυκείου µε έννοιες και θεωρίες της Φυσικής µε υψηλό βαθµό αφαίρεσης, όπως είναι οι θεωρίες της Φυσικής του 20ου αιώνα. […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20389
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20389
ND
20389
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of thought experiments in physics teaching
Συγγραφέας
Βελέντζας, Αθανάσιος του Θ.
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Χαλκιά   Κρυσταλλία
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Καλκάνης Γεώργιος
Τσελφές Βασίλειος
Τράκας Νικόλαος
Σταύρου Δημήτριος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Λέξεις-κλειδιά
Νοητικά πειράματα; Διδασκαλία φυσικής; Εκπαίδευση; Διδακτικά εργαλεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
256 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)