Αξιοποίηση των παιδικών λογοτεχνικών έργων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης της προώθησης του παιδικού λογοτεχνικούβιβλίου που ικανοποιείται, εκτός από το οικογενειακό περιβάλλον, στο χώρο του σχολείου, όπου ο δάσκαλος καλείται να αναλάβει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και να συντελέσει στη διαμόρφωση θετικής στάσης των παιδιών-μαθητών του προς το βιβλίο και την εξέλιξη τους σε μελλοντικούς δια βίου αναγνώστες. Η παρούσα διατριβή άρχισε να ετοιμάζεται το Νοέμβριο του 1994 με σκοπό να εξετάσει τη στάση των παιδιών απέναντι στα παιδικά λογοτεχνικά βιβλία σε συνδυασμό με τους παράγοντες καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας. Προκειμένου να διερευνήσουμε τη σχέση αυτή, η προσοχή μας στράφηκε στην οικογένεια, τη βιβλιοθήκη και την τηλεόραση για να διαπιστώσουμε το είδος και το μέγεθος της επίδρασης τους στην πρόκληση του ενδιαφέροντος του παιδιού για το βιβλίο και το διάβασμα. Επίσης το ενδιαφέρον μας επικεντρώθηκε στην παρουσίαση της σχέσης της Παιδικής Λογοτεχνίας και σχολείου. Έτσι, πιστεύουμε ότι η έρευνα αυτή απευθύνεται ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (252.01 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.