Ανάπτυξη μεθόδων βελτιστοποίησης των διαδικασιών λειτουργίας συστήματος σταθερής τροχιάς υπό έκτακτες συνθήκες

Περίληψη

Η υποκατάσταση των υπηρεσιών συστήματος Μετρό είναι αναγκαία δράση αντιμετώπισης των επιπτώσεων υποβάθμισης ή διακοπής λειτουργίας τμήματος γραμμής Μετρό και εστιάζει στην συνέχιση της παροχής μεταφορικού έργου στους επιβάτες του συστήματος μετά τη διακοπή. Η παρούσα διδακτορική διατριβή εστιάζει στο αντικείμενο της ανάλυσης των συνεπειών και του σχεδιασμού της υποκατάστασης αυτής. Στα πλαίσια της διατριβής (i) οργανώνονται οι διαδικασίες υποκατάστασης της λειτουργίας Μετρό σε περίπτωση διακοπής και αναπτύσσονται μαθηματικά μοντέλα και αλγόριθμοι (ii) για την ανάλυση των συνθηκών στο σύστημα Μετρό αμέσως μετά τη διακοπή και (iii) για το σχεδιασμό λεωφορειακού δικτύου υποκατάστασης των υπηρεσιών Μετρό που επηρεάζονται από τη διακοπή. Τα αναπτυσσόμενα πρότυπα εφαρμόζονται σε πληθώρα σεναρίων διακοπής τμήματος του συστήματος της Αθήνας.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Metro system substitution in cases of services disruptions, is a requirement for transit operators willing to provide high quality services to the system’s passengers; a successfully organized metro substitution would considerably aid passengers and raise the credibility of the transit authority. In this context, this dissertation focuses on developing processes related to substituting metro services following a disruption. These include (i) the organization of metro substitution actions, and the development of a set of models (ii) for analyzing metro operations till their restoration and (iii) and algorithms for designing surface transit substitution networks (bus bridging). Developed models are implemented for a set of real world disruption scenarios at the Athens Metro system.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18215
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18215
ND
18215
Εναλλακτικός τίτλος
Development of optimization methods for the operation of a fixed route system under emergency conditions
Συγγραφέας
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Λάζαρος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής
Εξεταστική επιτροπή
Καρλαύτης Ματθαίος
Σταθόπουλος Αντώνιος
Λυμπέρης Κωνσταντίνος
Τσαμπούλας Δημήτριος
Παπαδημητρίου Ευστράτιος
Μηλιώτης Παναγιώτης
Λαγαρός Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Αστικές συγκοινωνίες; Έκτακτες συνθήκες; Σχεδιασμός μεταφορικών συστημάτων; Βελτιστοποίηση; Γενετικοί αλγόριθμοι; Συστήματα Μετρό; Συστήματα αστικού σιδηροδρόμου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
222 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)