Ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της μαθητικής αδιαφορίας: Η περίπτωση της Κέρκυρας
Περίληψη
[…] Στη μελέτη αυτή, θα επιχειρήσουμε να προσεγγίσουμε το πρόβλημα της μαθητικής αδιαφορίας, τόσο από την άποψη της αδυναμίας κάποιων παιδιών να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λόγω κοινωνικής μειονεξίας όσο και σαν αποτέλεσμα ενός εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο, υπηρετώντας τις ανάγκες μιας κοινωνίας που έχει θεοποιήσει την παραγωγικότητα και την κατανάλωση, μεταχειρίζεται το μαθητή σαν ένα ακόμα εμπόρευμα που πρέπει να παραχθεί με βάση κάποιες προδιαγραφές, για να μπορεί να παράγει και να καταναλώνει. Στο πλαίσιο μιας τέτοιας αντίληψης, η αδιαφορία δείχνει να είναι το φυσικό επακόλουθο ενός εκπαιδευτικού συστήματος που αντιμετωπίζει το μαθητή, αλλά και το δάσκαλο, ως αντικείμενο. Η μαθητική αδιαφορία με την έννοια αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της σχολικής θεσμικής βίας που ασκείται στη δημιουργία ενός μαθητικού υποκειμένου που να θέλει και να μπορεί να μάθει. Η εξατομίκευση εξάλλου του προβλήματος που, στη σχολική καθημερινότητα, γίνεται με την επίρριψη των ευθυνών στους εκπαιδευτικά ευάλ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.95 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.