Σχεδίαση και ανάπτυξη περιβάλλοντος ιστού για ασύγχρονη εξ' αποστάσεως εκπαίδευση με δυνατότητες εξατομικευμένης μάθησης: μια εφαρμογή στα οικονομικά

Περίληψη

Η ολοένα αυξανόμενη πρόοδος της τεχνολογίας των υπολογιστών και της επιστήμης της Πληροφορικής έχει επιφέρει σημαντικές ανακατατάξεις σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου σήμανε ριζικές αλλαγές στους τρόπους μάθησης και στις μορφές διδασκαλίας. Παράλληλα, η αξιοποίηση του διαδικτύου στον εκπαιδευτικό τομέα, ανέδειξε ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης. Η «εκπαίδευση μέσω του διαδικτύου (web based learning)» χρησιμοποιείται καθημερινά ολοένα και περισσότερο ως εναλλακτική μορφή μάθησης, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα σε μαθητοκεντρικές διαδικασίες. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη της αποτελεσματικότητας μιας μεθόδου διδασκαλίας μέσω διαδικτύου, η οποία συγκεντρώνει και συνδυάζει στοιχεία και τεχνικές εξατομικευμένης μάθησης, αλλά παράλληλα δίνει και ιδιαίτερη βαρύτητα στον ενεργητικό και εποπτικό ρόλο του καθηγητή. Για τον λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος ιστού, με εφαρμογή στη διδασκαλία των οικονομικών, το οποίο χρησ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17321
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17321
ND
17321
Εναλλακτικός τίτλος
Design and development of asynchronous web based learning platform
Συγγραφέας
Σιδηρόπουλος, Δημήτριος του Ι.
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου-Μακρίδου Δέσποινα
Τσόπογλου Σταύρος
Σατραζέμη Μαρία
Κάτος Αναστάσιος
Μανιτσάρης Αθανάσιος
Βαζακίδης Αθανάσιος
Ευαγγελίδης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Προσαρμοστική μάθηση; Εξατομικευμένη μάθηση; Προσαρμοστικά υπερμέσα; Ασύγχρονη εκπαίδευση; Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου; Διδακτική Οικονομικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (276 σ. ; 279 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)