Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση επίδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες

Περίληψη

Η προτεινόμενη μεθοδολογία που παρουσιάζεται στην εργασία αυτή αποτελεί ουσιαστικά μια δομημένη απόκριση στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην Ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη Διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Η συγκεκριμένη πρόταση επιχειρεί να συνδυάσει για το σκοπό αυτό τα δοκιμασμένα μοντέλα του χάρτη στρατηγικής και της αντίστοιχης κάρτας ισοζυγισμένης βαθμολόγησης με τις σύγχρονες θεωρήσεις του ψηφιακού και πνευματικού κεφάλαιου και τη διαχείριση και ανάπτυξή τους σε μια πρωτότυπη, συμπαγή και δομημένη μεθοδολογία. Η προτεινόμενη μεθοδολογία πρέπει να προσεγγισθεί με ανοικτό μυαλό, να εφαρμοσθεί με κάποιο βαθμό ευελιξίας, και να προσαρμοσθεί κατάλληλα όπου κρίνεται απαραίτητο, καθώς στους οργανισμούς δεν επικρατούν πανομοιότυπες συνθήκες και κανένας οργανισμός δεν είναι όμοιος με κάποιο άλλο. Επίσης, είναι απαραίτητο η εφαρμογή της να μην είναι αποσπασματική και παροδική αλλά ολοκληρωμένη, συνεχής και επαναλαμβανόμενη, με τη ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17281
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17281
ND
17281
Εναλλακτικός τίτλος
A proposed methodology for development, mapping and performance measurement of customer relationship management strategies
Συγγραφέας
Σουκάκος, Παναγιώτης του Ιωάννης
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κονδύλης Εμμανουήλ
Κουρεμένος Αθανάσιος
Μάλλιαρης Πέτρος
Μποχώρης Γεώργιος
Πέκκα-Οικονόμου Βικτώρια
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση σχέσεων με πελάτες; Επιχειρηματική στρατηγική; Μέτρηση στρατηγικής επίδοσης; Χάρτης στρατηγικής; Πνευματικό κεφάλαιο; Σχεσιακό κεφάλαιο; Δομικό κεφάλαιο; Οργανωσιακό κεφάλαιο; Ηλεκτρονικό επιχειρείν; Προσανατολισμός στις επιχειρηματικές διαδικασίες (BPO); Σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας; Σημαντικοί δείκτες επίδοσης; Σημαντικοί στόχοι επίδοσης; Στρατηγικές συνθέσεις; Ισοζυγισμένη κάρτα βαθμολόγησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
591 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)