Μοντελοποίηση και ανάπτυξη πολυμεσικού συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης με χρήση αντικειμένων μάθησης και δυνατότητες προσαρμογών στο χώρο του διαδικτύου

Περίληψη

Μέσα από δύο γενιές έρευνας πάνω στην αποτελεσματικότητα των πολυμεσικών τεχνολογιών έχουν προκύψει σημαντικά συμπεράσματα, με τη μορφή αρχών, που καθοδηγούν τους σχεδιαστές στον καλύτερο σχεδιασμό πολυμεσικών συστημάτων. Ωστόσο, τα συμπεράσματα δεν είναι οριστικά και η έρευνα συνεχίζεται για τον καλύτερο τρόπο ενσωμάτωσης και σύνθεσης των υπαρχουσών αρχών καθώς και για την ανεύρεση πρόσθετων παραμέτρων και αρχών. Ο πρώτος στόχος αυτής της διδακτορικής διατριβής είναι να εξετάσει ορισμένες από τις νέες παραμέτρους της πολυμεσικής μάθησης και να καταλήξει σε συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο αυτών των παραμέτρων κατά τη μάθηση μέσω ενός αλληλεπιδραστικού πολυμεσικού περιβάλλοντος που βασίζεται στο Διαδίκτυο. Ο δεύτερος στόχος της διατριβής αναφέρεται στην πρόταση ενός μοντέλου και μιας μεθοδολογίας σχεδιασμού ενός πολυμεσικού περιβάλλοντος μάθησης. Το μοντέλο αυτό βασίζεται σε εδραιωμένες αρχές πολυμεσικής σχεδίασης και μάθησης, αλλά ταυτόχρονα ενσωματώνει και ορισμένες νέες παραμέτρους ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Although the results are not decisive, two generations of multimedia research have contributed to establishing factors that influence effective multimedia design. Emerging factors, which have begun constituting a third generation of multimedia design and learning research. The first question of specific interest of this study is what role these factors could play in facilitating learning through a web-based multimedia learning system. The second goal of this study has to do with the proposal of a multimedia learning model and a methodology for designing multimedia learning environments. The model is based on established theories of multimedia learning while also attempts to take into account several of the emerging parameters. On a technical level, the design and development of the multimedia learning environment implemented is based on learning object technology; the metadata packaging of the learning content has been used to provide information to the system concerning the above para ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14795
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14795
ND
14795
Εναλλακτικός τίτλος
Modelling and developing an adaptive web-based multimedia e-learning system with the use of learning objects
Συγγραφέας
Σαμαρά, Χάιδω (Πατρώνυμο: Α.)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου-Μακρίδου Δέσποινα
Ταραμπάνης Κωνσταντίνος
Τσόπογλου Σταύρος
Παπαρρίζος Κωνσταντίνος
Μανιτσάρης Αθανάσιος
Σατρατζέμη Μαρία
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Πολυμεσικά περιβάλλοντα μάθησης; Αλληλεπιδραστικά πολυμέσα; Εκπαιδευτικό λογισμικό; Πολλαπλές αναπαραστάσεις; Αντικείμενα μάθησης; Μεταδεδομένα; Προτυποποιήσεις εκπαιδευτικού σχεδιασμού; Μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
261 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)