Οι ερωτήσεις των παιδιών: η ποιότητα του παιδικού σταθμού και τα συναισθήματα της μητέρας

Περίληψη

Η εργασία αυτή διερεύνησε την συσχέτιση μεταξύ της υποβολής ερωτήσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας και της ποιότητας των Παιδικών Σταθμών, το είδος της συναλλαγής μεταξύ παιδαγωγού-παιδιού και των εκφραζόμενων συναισθημάτων της μητέρας προς το παιδί της. Η συλλογή του ερευνητικού υλικού πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις: Α' ΦΑΣΗ: Κατά τη φάση αυτή αξιολογήθηκε η ποιότητα 18 Παιδικών Σταθμών του νομού Ιωαννίνων, με την όσο το δυνατόν πληρέστερη εκπροσώπηση όλων των τύπων ως προς τον εποπτεύοντα φορέα (Κρατικοί, Ιδρυμάτων, Ιδιωτικοί). Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση της ποιότητας των παιδικών σταθμών είναιη κλίμακα "Αξιολόγησης Παροχής Παιδικής Μέριμνας της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας" (C.C.F.S.). Για την αξιολόγηση της συναλλαγής μεταξύ παιδαγωγού-παιδιού, χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα "Συναλλαγή παιδαγωγού-παιδιού" (CIS) και για την αξιολόγηση των εκφραζόμενων συναισθημάτων της μητέρας προς το παιδί της το εργαλείο "Πεντάλεπτο Δείγμα Ομιλίας - Εκφραζόμενων Συναισθημάτων" (FM ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study explores the correlation between questioning of preschool children, the quality of Day Care Centers, the type of interaction between pre-school teacher/child and the expressed emotions of the mothe towards her child. The collection of research data was completed in two phases :PHASE I : In that phase the quality of 18 day-care centers of the Prefecture of loannina was assessed, with the maximum possible representation of all types in respect of supervisory agent (public, institutional, private). The instrument used for the quality assessment of the Day-Care Centers was the scale "Child Care Facility Schedule World Health Organization" (C.C.F.S.). For the evaluation of the teacher/child interaction, the "Care Interaction Scale" (C.I.S.) has been used and for the evaluation of the expressed feelings of the mother towards her child, the "Five Minutes Speech Sample-Expressed Emotion" (F.M.S.S.- E.E) was used. PHASE II : During the second phase, in each of the already assessed Da ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13601
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13601
ND
13601
Συγγραφέας
Μάντζιου, Τούλα (Πατρώνυμο: Ε.)
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Πανοπούλου - Μαράτου Όλγα
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Κατή Δήμητρα
Δραγώνα Θάλεια
Βελλή Θεώνη
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Πετρογιάννης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδιά; Υποβολή ερωτήσεων; Περιέργεια; Οικολογική προσέγγιση στους χώρους ανάπτυξης του παιδιού; Παιδικοί σταθμοί; Συναισθήματα μητέρας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
267 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)