Η εκπαιδευτική πραγματικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση του Ν. Έβρου, μέσα από τον ρόλο και το έργο του δασκάλου
Περίληψη
Στην παρούσα κοινωνιολογική έρευνα με ερωτηματολόγιο με θέμα την εκπαιδευτική πραγματικότητα στο Ν.Έβρου μέσα από το ρόλο και το έργο του δάσκαλου, στόχος ήταν να αναδειχθεί η σημασία της αξιολόγησης και εκτίμησης από το δάσκαλο των παραγόντων που παρεμβαίνουν καθοριστικά σ’ αυτήν. Επειδή ενδιέφερε ο τρόπος που αξιολογούν οι δάσκαλοι τους παράγοντες, απευθυνθήκαμε σ’αυτούς με προσωπικό ερωτηματολόγιο, αλλά αξιοποιήσαμε και αντιπαραβάλαμε και τα αποτελέσματα άλλων ερευνών, ώστε οι καταγεγραμμένες στο ερωτηματολόγιο απαντήσεις να προσκτήσουν το ειδικό βάρος που περισσότερο τους αντιστοιχεί. Η θεωρητική κατεύθυνση του ρεύματος της Νέας Κοινωνιολογίας για την σημασία της εμπειρίας και της καθημερινής γνώσης, της Βεμπεριανής Κοινωνιολογίας για τον ορισμό της κατάστασης και την αντίληψη για τη σχέση της ατομικής και διατομικής δράσης μέσα στις κοινωνικές ομάδες, της Εθνογραφίας για την έννοια του νοήματος, την συμβολική αλληλεπίδραση και την κοινωνική αναπαράσταση στις κοινωνικές ομάδες κα ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.37 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.