Ο ρόλος του παιγνιδιού στην προετοιμασία των παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς πριν τη διαγνωστική διαδικασία σε ελληνικό παιδοψυχιατρικό κέντρο
Περίληψη
Στην παρούσα διατριβή ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι μπορεί να προετοιμάσει και να ενημερώσει τα παιδιά που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες προτού εισέλθουν στο χώρο διάγνωσης. Η έρευνα διεξήχθη σε κέντρο Διάγνωσης Παιδιών με δυσκολίες μέσα από παρατήρηση παιδιών (αγοριών και κοριτσιών). Τα αποτελέσματα και τα γενικά συμπεράσματα παρατίθενται.
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (6.11 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.