ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ:ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ Θ...

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ:Α)Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ,ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΤΔΕ ΓΙΑ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝΘΕΡΜΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.Β)Η ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ(ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ)ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΣΤΟΧΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ,ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ.ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ,ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ.Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ(204).Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ,ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ Τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIMS OF THE DOCTORAL THESIS WERE:A)THE ELICITATION,CLASSIFICATION & MODELING OF THE ALTERNATIVE IDEAS OF 4-YEAR STUDENT OF THE DPT OF PRIMARY EDUCATION ABOUT CONCEPTS AND MECHANISMS CONCERNING THERMAL PHENOMENA.B)THE DEVELOPMENTAND EVALUATION OF A CONSTRUCTIVIST TEACHING STRATEGY EIMING TO PROMOTE CONCEPTUAL CHANGE(FROM THE INITIAL IDEAS TO SCIENTIFIC ONES0.A MINOR GOAL WAS THE STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CONSTRUCTIVIST TEACHING APPROACH,SO THAT THEY EXPERIENCE CONSTRUCTIVISM FROM THE ASPECT OF THE LEARNER AND EVALUATE THE EFFECTIVENESS OF THIS TEACHING APPROACH TOWARDS CONCEPTUAL CHANGE BY COMPARING IT WITH THE TRADITIONAL TEACHING METHODS.THE SAMPLE,204 STUDENTS OF THE ACAD.YEAR1993-4,WAS DEVIDED INTO TWO GROUPS.THE CONTROL ONE WAS TAUGHT THERMAL PHENOMENA IN A TRADITIONAL WAY,THE EXPERIMENTAL ONE IN A CONSTRUCTIVIST WAY.THE ELICITATION OF STUDENTS'INITIAL IDEAS AND WAYS OF REASONING WAS ACHIEVED BY ANOTHER QUESTIONNAIRE,A WEEK AFTER TEACHING.THE DURATIO ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10864
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10864
ND
10864
Εναλλακτικός τίτλος
A STUDY OF THE PROBLEMS CONCERNING THE INSTRUCTION O THERMAL PHENOMENA PROPOSALFOR A CONSTRUCTIVIST APPROACH TO TEACHING AND LEARNING THERMAL PHENOMENA TO 4-YEAR STUDENTS OF DPT OF PRIMARY EDUCATION
Συγγραφέας
Καρανίκας, Ιωάννης
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών. Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
ΚΟΚΚΟΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΣΝΙΑΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΑΠΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)