Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Ίδρυμα" : "Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών"
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:

Ταξινόμηση ανά: Σε σειρά: Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2020High performance work systems for an ageing workforceΠάχος - Φώκιαλης, Νικόλαος Α. 
2020Public debt consolidation and structural reforms in DGE modelsΣαρρή, Γαρυφαλιά Δ.
2020Essays on banking valuationΜπερτσάτος, Γεώργιος Χ. 
2020Declarative specification of data analytics tasksΜακρυνιώτη, Κωνσταντίνα Κ.
2020A modelling approach for correlated binary outcomesΑθανασοπούλου, Ιωάννα Ε.
2020Statistical methods for population ecology with applications in the MediterraneanΝησιώτης, Κωνσταντίνος - Συμεών Α.
2020Essays on firm dynamics and macroeconomicsΓιαννουλάκης, Στυλιανός Γ. 
2020Measuring managerial skill in the mutual fund indrustry: a stochastic dominance based approachΣαρρή, Δανάη Ι. 
2020The role of debt renegotiation in mitigating risk-shifting incentivesΠρασσά, Χαρίκλεια Χ.
2020Human capital and economic growth: some empirical contributionsΣμυρνάκης, Δημήτριος Γ. 
2020Topics in bayesian econometricsΠαράβαλος, Ευάγγελος Δ.
2020Essays on the evolution and determinants of non-performing loans (NPLs) in the euro areaΚαραδήμα, Μαρία Γ. 
2020Strategic innovation management: absorptive capacity and alliance management in multilateral publicly funded R&D partnerships: antecedents and effects on firm’s innovativenessΠατεράκη, Μαρία Κ. 
2020Incidental emotions and hedonic forecasting: the role of the certainty-uncertainty appraisal dimensionΠολυπόρτης, Αθανάσιος Μ. 
2020Attribute level variety-seeking behaviorΛουκοπούλου, Αποστολία Κ. 
2020A meta-analysis of the effects of music on customers of tourism servicesΤρομπέτα, Μαρία - Αγγελική Γ. 
2020Pricing policies in make-to-order systems with delay-averse strategic customersΜπενιουδάκης, Μύρων Α. 
2019Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategiesΜανδύλη, Κυριακή Δ. 
2019Essays on technology transfer and vertical relations in marketsΣαχταχτίνσκαγια, Σαμπίνα Α.
2019Exploitation of IT research results and the creation of innovation in the context of collaborative transport R&D projectsΓιαννόπουλος, Αθανάσιος Γ.