Επιτάχυνση γεωμετρικών αναζητήσεων στα γραφικά υπολογιστών: αλγορίθμοι, τεχνικές και εφαρμογές

Περίληψη

Στο συνεχώς εξελισσόμενο τομέα των Γραφικών Υπολογιστών, η ζήτηση για ρεαλιστικά και σε πραγματικό χρόνο εικονικά περιβάλλοντα με αλληλεπίδραση σε ψηφιοποιημένα ή εκ γενετής ψηφιακά περιεχόμενα έχει εκθετικά αυξηθεί. Είτε πρόκειται για παιχνίδια, production rendering, computer-aided design reverse engineering, επεξεργασία και κατανόηση γεωμετρικής πληροφορίας ή διεργασίες προσομοίωσης, η ικανότητα γεωμετρικών αναζητήσεων οποιουδήποτε τύπου να εκτελούνται γρήγορα και με ακρίβεια είναι κρίσιμη. Η πραγματική μορφή ενός γεωμετρικού ερωτήματος ποικίλει ανάλογα με την εκάστοτε διεργασία, τον τομέα εφαρμογής, την αναπαράσταση της εισόδου και τη χρησιμοποιούμενη μεθοδολογία. Αυτά τα γεωμετρικά ερωτήματα μπορεί να περιλαμβάνουν ελέγχους τομής, όπως στην περίπτωση του ray tracing, χωρικά ερωτήματα, όπου χρειάζονται για την ανάκτηση πλησιέστερων γειτονικών δειγμάτων, γεωμετρική ανάκτηση, για την εξακρίβωση του τύπου των πολυγωνικών εισόδων ή ακόμα και κατανόηση μίας ολόκληρης εικονικής σκηνής για ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the ever-evolving context of Computer Graphics, the demand for realistic and real-time virtual environments and interaction with digitised or born-digital content has exponentially grown. Whether in gaming, production rendering, computer-aided design, reverse engineering, geometry processing, and understanding or simulation tasks, the ability to rapidly and accurately perform geometric queries of any type is crucial. The actual form of a geometric query varies depending on the task at hand, application domain, input representation, and adopted methodology. These queries may involve intersection tests as in the case of ray tracing, spatial queries, such as needed for recovering nearest sample neighbours, geometry registration in order to classify polygonal primitive inputs, or even virtual scene understanding in order to suggest and embed configurations as in the case of light optimisation and placement. As the applications of these algorithms and, consequently, their complexity cont ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57637
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57637
ND
57637
Εναλλακτικός τίτλος
Accelerating geometric queries for computer graphics: algorithms, techniques and applications
Συγγραφέας
Ευαγγέλου, Ιορδάνης (Πατρώνυμο: Σωκράτης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Γεώργιος
Τουμπής Σταύρος
Φούντος Ιωάννης
Μαρκάκης Ευάγγελος
Ξυλωμένος Γεώργιος
Dachsbacher Carsten
Bittner Jiri
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Γραφικά υπολογιστή και Σχεδιασμός με χρήση υπολογιστή
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Τεχνητή νοημοσύνη
Λέξεις-κλειδιά
Παρακολούθηση ακτινών; Τρισδιάσταση σχεδίαση; Βαθιά μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.