Μια διερεύνηση της παρουσίας Αριστοτελικών αρετών στον ηθικό εκπαιδευτικό - ηγέτη και του αντιλαμβανόμενου αντικτύπου στην ψυχολογική ευημερία των μαθητών του
Περίληψη
Οι Αριστοτελικές αρετές θεωρούνται για πολλούς μελετητές στοιχεία κλειδιά της συμπεριφοράς ενός εκπαιδευτικού αναγνωριζόμενου ως Ηγέτη αλλά και ειδικότερα αναγνωριζόμενου ως Ηθικό Ηγέτη. Η Σύνεση ή Φρόνηση, το Σθένος, η Εγκράτεια, ο Λόγος, το Πάθος αλλά και η εμπνεόμενη αίσθηση Δικαίου ως αναγνωριζόμενα στοιχεία της συμπεριφοράς ενός Ηγέτη έχουν αποτελέσει αντικείμενο μελέτης πολλών επιστημόνων. Η παρούσα διατριβή μελετά το πώς βρίσκουν εφαρμογή οι σχετικές θεωρίες και οι μέχρι τώρα μελέτες όταν στο ρόλο του Ηθικού Ηγέτη βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός. Επίσης διερευνά το κατά πόσον είναι αναγνωρίσιμα τα χαρακτηριστικά που περιγράψαμε από μαθητές νεαρής ηλικίας. Παράλληλα με την ύπαρξη των παραπάνω χαρακτηριστικών στόχος είναι να μελετηθεί η επίδραση των εξής έκδηλων συμπεριφορών του εκπαιδευτικού ως άμεσα συσχετιζόμενες με τις παραπάνω αρετές. Αυτές είναι ο αντιλαμβανόμενος Σεβασμός από τον εκπαιδευτικό προς τους μαθητές, η παρεχόμενη προς τους μαθητές Υποστήριξη, η παροχή κινήτρων προς ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The Aristotelian virtues are considered by many scholars to be key elements of the behavior of an educator recognized as a Leader but especially recognized as a Moral Leader. Prudence or Prudence, Fortitude, Temperance, Reason, Passion and the inspired sense of Justice as recognized elements of a Leader's behavior have been the subject of study of many scientists. This thesis studies how relevant theories and studies are applied when a teacher is in the role of Ethical Leader. It also investigates whether the characteristics described by young learners are recognizable. Along with the existence of the above characteristics, the aim is to study the effect of the following manifest behaviors of the teacher as directly related to the above virtues. These are the perceived Respect by the teacher towards the students, the Support provided to the students, the motivation to the students, the perceived action of the teacher as a Mentor and a source of inspiration to the students. This thesis ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.43 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.