Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2016Το διαφημιστικό μήνυμα πριν και κατά τη διάρκεια των φάσεων της οικονομικής ύφεσης στην ΕλλάδαΛίβας, Χρήστος Π.
2003Το διεθνές εμπόριο του υγροποιημένου φυσικού αερίουΚαραμπέτσου-Αγρογιάννη, Χριστίνα Σ.
2019Το διεθνές οικονομικό σύστημα διακυβέρνησης: ο ρόλος των φορέων διεθνούς χρηματοδότησης στη δημιουργία ενός νέου αναπτυξιακού πλαισίουΒουτσά, Μαρία-Ελένη Α.
1981ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΚεφαλάς, Χαρίλαος
2016Το ειδικό καθεστώς οικονομικών δραστηριοτήτων του ελληνικού κράτους ως μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ελλήνων υπηκόων σε χώρες των Βαλκανίων: θεωρητικές προσεγγίσεις και εμπειρικοί προσανατολισμοίΚαββαδία, Ελένη Α.
1992ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ  ΑΡΧΕΣΡογδάκη, Ελένη
2009Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα στην ενιαία ευρωπαϊκή αγορά: ζητήματα στρατηγικής, διοίκησης και marketingΧουλιάρας, Βασίλειος Α.
2024Το θρησκευτικό προσκύνημα ως τουριστική εμπειρίαΤσόρβας, Παρασκευάς-Ισίδωρος Φ. 
2017Το καθεστώς διακυβέρνησης των χερσαίων και θαλάσσιων γενετικών πόρων: προκλήσεις, εξελίξεις και προοπτικέςΑναστασιάδου, Ουρανία Σ.
1989ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (1933-1937)Καριζώνη, Αικατερίνη
1993ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΘεοδωρόπουλος, Σωτήρης
1998ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙ- ΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣώρρος, Ιωάννης
2000Το κόστος και οι επιχειρηματικές αποφάσειςΒαρβάκης, Κωνσταντίνος Α.
2009Το κόστος μετοχικού κεφαλαίου και οι παράγοντες συστημικού κινδύνου που το επηρεάζουν σε μια ενιαία αγορά: η περίπτωση της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΜπασδέκης, Χαράλαμπος Β.
2021Το κόστος της άνοιας στην ΑρκαδίαΤσαμπαλάς, Ευάγγελος Ι.
2006Το λογιστικό - κοστολογικό πληροφοριακό σύστημα διοίκησης (MIS) με εφαρμογή στον τραπεζικό τομέαΑρσένος, Παναγιώτης
2022Το μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του στους δημόσιους οργανισμούς της Ελληνικής Τριτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΜακρυδάκης, Νεκτάριος Σ.
2015Το μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων: προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοσηΚούνουπας, Ευάγγελος Α.
2005Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην ΕλλάδαΠλωμαρίτου, Παρασκευή Η.
2016Το μουσείο ως περιβάλλον μάρκας: διερεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και τα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησηςΤσίχλα, Ειρήνη Ε.