Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2011Στρατηγικές ανάκαμψης για την αντιμετώπιση της εταιρικής παρακμής: κριτική θεωρητική ανασκόπηση και εμπειρική διερεύνηση στα πλαίσια του χρηματιστηρίου αξιών ΑθηνώνΧαραλαμπίδης, Δημήτριος Π.
2005Στρατηγικές ανάπτυξης σε χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης: η περίπτωση του τουριστικού κλάδουStoicea, Roxana L.
2007Στρατηγικές ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των κάθετων ηλεκτρονικών αγορώνΚουργιαντάκης, Μάρκος Γ.
2007Στρατηγικές ανταγωνισμού και συνεργασίας σε ατελώς ανταγωνιστικές κάθετες αγορέςΜανασάκης, Κωνσταντίνος Α.
2016Στρατηγικές για την ανάπτυξη τουριστικών επιχειρήσεων: περίπτωση ξενοδοχειακών επιχειρήσεωνΒαρελάς, Σωτήριος Β.
2019Στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε περιόδους παρατεταμένης κρίσηςΧαλιμούρδα, Χριστίνα Σ.
2016Στρατηγικές επιλογής προμηθευτών σε κατηγορίες κρίσιμων υλικώνΝίκου, Χριστόδουλος Γ.
2007Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου: η περίπτωση των ψηφιακών πωλήσεων σε καταναλωτέςΜπουχώρης, Πέτρος Κ.
2019Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών: ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησηςΚυριάκου, Μαρίνα Κ. 
2011Στρατηγικές ομάδες στην ελληνική γαλακτοβιομηχανίαΦέκα, Βιργινία Λ.
2011Στρατηγικές οργάνωσης και διοίκησης ελληνικών εταιρειών μεταποίησης στα πλαίσια των διαδικασιών διεθνοποίησηςΓαρρή, Μυρώπη Ν.
2012Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιώνΑγαπητού, Χρύσα Γ.
2022Στρατηγική διοίκηση για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού στην ΕλλάδαΚαραγεώργου, Δήμητρα Α. 
2012Στρατηγική διοίκηση των ξενοδοχειακών πολυεθνικών επιχειρήσεων: περιβάλλον - οργάνωση - επιδόσειςΓιαννούκου, Ιωάννα Α.
2008Στρατηγική διοικητική αντιπροσώπευση και εταιρική κοινωνική ευθύνη σε ολιγοπωλιακές αγορέςΜητροκώστας, Ευάγγελος Γ.
2020Στρατηγική και management (BPA) για το νέο διεθνοποιημένο και ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με έμφαση στις επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και δικτύωνΚατσώνης, Νικόλαος Δ.
2004Στρατηγική και ανταγωνιστικότητα στον τουρισμό στο πλαίσιο της περιφερειακής ανάπτυξης: η περίπτωση των Ιονίων ΝήσωνΚούρτης, Παναγιώτης Γ.
2005Στρατηγική και πολιτική τιμολόγηση σε σχέση με την κατηγοριοποίηση προϊόντωνΣκούρτης, Εμμανουήλ Α.
2009Στρατηγική οργάνωσης και διοίκησης των νέων τεχνολογιών στις μικρομεσαίες επιχειρήσειςΠαπασταθόπουλος, Αβραάμ Δ.
2007Στρατηγική συνέργεια για τις επιχειρήσεις που ακολουθούν διττή στρατηγική: η περίπτωση έντυπων και ηλεκτρονικών εφημερίδωνΨιλούτσικου, Μαρίνα Ε.