Συστήματα παραγωγής και εξυπηρέτησης με ζήτηση που επηρεάζεται από την ικανοποίηση πελατών

Περίληψη

Σε αυτή τη διατριβή παρουσιάζονται μαθηματικά μοντέλα που αναπτύχθηκαν για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η ποιότητα του προϊόντος μπορεί να επηρεάσει την κερδοφορία των συστημάτων παραγωγής, όταν οι καταναλωτές βασίζουν τα μελλοντικά μοτίβα ζήτησής τους στην ποιότητα του προϊόντος που έχουν πρόσφατα αγοράσει. Εξετάζουμε συστήματα παραγωγής, που λαμβάνουν παραγγελίες από τακτικούς και περιστασιακούς πελάτες, με τους πρώτους να έχουν υψηλότερο μέσο ρυθμό ζήτησης. Κάθε εξερχόμενο προϊόν υπόκειται σε έλεγχο ποιότητας για να αποφασιστεί εάν θα απορριφθεί ως μη συμμορφούμενο ή θα αποσταλεί σε πελάτη. Στην τελευταία περίπτωση, ο πελάτης που αγοράζει το τελικό προϊόν θα γίνει στη συνέχεια τακτικός ή περιστασιακός πελάτης με συμπληρωματικές πιθανότητες που εξαρτώνται από το επίπεδο ποιότητας του συγκεκριμένου προϊόντος. Μελετήσαμε δίκτυα παραγωγής που παράγουν κατά παραγγελίες (make-to-order), συστήματα ενός σταδίου στα οποία η ικανοποίηση πελατών καθορίζεται από την προηγούμενη κατάστα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This work is a start towards developing models for understanding how the dynamics of quality may affect customer satisfaction and profitability in manufacturing system, when customers future demand is based on quality of the purchased product. We investigate manufacturing systems receiving orders from both regular and occasional customers, with the former having higher order rates. Each outgoing product is inspected and graded on the basis of quality in order to decide whether it will be rejected or it will be forwarded to fulfill an order. In the latter case, the customer who purchased this product will become regular or occasional with probabilities that depend on the quality level of the purchased product. We studied manufacturing networks that work with orders (make-to-order), single stage systems where customer satisfaction depends on the former state of the customer and single stage manufacturing systems that work with stock (make-to-stock). The results of the numerical examples, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58137
ND
58137
Εναλλακτικός τίτλος
Production and service systems with demand affected by customer satisfaction
Συγγραφέας
Κωνσταντάς, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Συστημάτων Παραγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Ιωαννίδης Ευστράτιος
Κουϊκόγλου Βασίλειος
Αραμπατζής Γεώργιος
Δοϊτσίδης Ελευθέριος
Κουλουριώτης Δημήτριος
Ξανθόπουλος Αλέξανδρος
Σαχαρίδης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Οργάνωση παραγωγής και Μηχανική των κατεργασιών
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση πελατών; Έλεγχος ποιότητας; Στοχαστικός δυναμικός προγραμματισμός; Κλειστά δίκτυα αναμονής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.