Διοίκηση και διά βίου εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού σε υπηρεσίες εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς οργανισμούς: μέθοδοι και εργαλεία αξιολόγησης

Περίληψη

Στην Ελλάδα, το σύστημα οργάνωσης της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης πρέπει να βασίζεται εξ ολοκλήρου σε όσα προβλέπει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για το παιδαγωγικό σύστημα και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Αυτό έχει θετικές και αρνητικές συνέπειες για την ελληνική εκπαίδευση. Τα βασικά θετικά σημεία είναι ότι όλοι οι δάσκαλοι και οι μαθητές ακολουθούν ένα σαφές και καθορισμένο πρόγραμμα σπουδών, ενώ το προσωπικό πρέπει να συμπεριφέρεται με συγκεκριμένο τρόπο που προβλέπει το Υπουργείο. Από την άλλη πλευρά, η ηγεσία του σχολείου έχει πολύ περιορισμένη ικανότητα και ικανότητα να προωθήσει την αλλαγή και να οργανώσει τη μονάδα με έναν καινοτόμο και, ίσως, πιο αποτελεσματικό τρόπο. Έτσι, η ευελιξία τους είναι περιορισμένη και το σύστημα παραμένει ανελαστικό και δύσκολο στη διαχείριση. Η εκπαίδευση είναι ο βασικός θεσμικός μηχανισμός παραγωγής, συσσώρευσης και διάδοσης γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων και στάσεων και έχει πολυδιάστατες εκπαιδευτικές, οικονομικές, πο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In Greece, the system of organization of public and private education must be based entirely on what the Ministry of Education, Religious Affairs and Sports provides for the pedagogical system and the Pedagogical Institute. This has both positive and negative consequences for Greek education. The main positive points are that all teachers and students follow a clear and defined curriculum, while the staff must behave in a specific way provided by the Ministry. On the other hand, school leadership has very limited capacity and competence to promote change and to organize the unit in an innovative and, perhaps, more efficient way. Thus, their flexibility is limited and the system remains inelastic and difficult to manage. Education is the basic institutional mechanism for the production, accumulation and dissemination of knowledge, skills, abilities and attitudes, and has multidimensional educational, economic, cultural, social and political functions with benefits to all subjects of the ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

En Grecia, el sistema de organización de la educación pública y privada debe basarse enteramente en lo que el Ministerio de Educación Asuntos Religiosos y Deportes prevé para el sistema pedagógico y el Instituto Pedagógico. Esto tiene consecuencias tanto positivas como negativas para la educación griega. Los principales puntos positivos son que todos los profesores y estudiantes siguen un plan de estudios claro y definido, mientras que el personal debe comportarse de una manera específica proporcionada por el Ministerio. Por otro lado, el liderazgo escolar tiene una capacidad y competencia muy limitadas para promover el cambio y organizar la unidad de una manera innovadora y, quizás, más eficiente. Por tanto, su flexibilidad es limitada y el sistema sigue siendo inelástico y difícil de gestionar. La educación es el mecanismo institucional básico para la producción, acumulación y difusión de conocimientos, habilidades, habilidades y actitudes, y tiene funciones educativas, económicas, c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57200
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57200
ND
57200
Εναλλακτικός τίτλος
Management and lifelong training of human resources in education services and educational organizations: evaluation methods and tools
Gestión y formación permanente de recursos humanos en servicios educativos y organizaciones educativas: métodos y herramientas de evaluación
Συγγραφέας
Μπούχτσης, Μαρίνος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
University of Alicante
Εξεταστική επιτροπή
Rico Gómez María Luisa
Roca Ricart Rafael
Díez González María del Carmen
García Sebastià Josep Vicent
Guardiola Savall María Isabel
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οργανωσιακή συμπεριφορά και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Εργασιακές σχέσεις και Εργασία
Λέξεις-κλειδιά
Διοίκηση; Δια βίου εκπαίδευση; Ανθρώπινο δυναμικό; Εκπαίδευση
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)