Κοινωνία της γνώσης και εκπαιδευτική πολιτική: η περίπτωση της Αγγλίας των νέων εργατικών

Περίληψη

Σε αυτό το μέρος της εργασίας μας διαπραγματευτήκαμε τρεις βασικές όψεις της σημερινής θεωρητικής αντιπαράθεσης για το χαρακτήρα της κοινωνικοοικονομικής αλλαγής των αναπτυγμένων καπιταλιστικών κοινωνιών τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ασχοληθήκαμε ειδικότερα, με το ρόλο και τη σημασία των νέων πληροφορικών τεχνολογιών, με το χαρακτήρα της βιομηχανικής αναδιάρθρωσης και με την ευρύτερη συζήτηση για την παγκοσμιοποίηση των οικονομικών διαδικασιών. Οι απόψεις που εξετάσαμε αν και διακριτές ως προς τα πεδία που επιλέγουν να τονίσουν, χαρακτηρίζονται από την κοινή έμφαση που δίνουν στη γνώση, την εκπαίδευση και τις δεξιότητες ως βασικούς συντελεστές μιας ποιοτικά νέας κοινωνικής πραγματικότητας. Γι’ αυτό το λόγο και ένα μεγάλο μέρος της δικής μας διαπραγμάτευσης, προσπάθησε να ανασκευάσει την κυρίαρχη άποψη ότι βρισκόμαστε σε μια ποιοτικά νέα εποχή. Ισχυριστήκαμε ότι η παραπάνω υπόθεση βασίζεται σε τεχνολογικά ντετερμινιστικές απόψεις που επιδιώκουν να συγκαλύψουν τις καπιταλιστικές παραγωγι ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18690
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18690
ND
18690
Εναλλακτικός τίτλος
Knowledge society and educational policy: the case of England under the new labour party
Συγγραφέας
Καλημερίδης, Γεώργιος του Αναστάσιος
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ανθογαλίδου Θεοπούλα
Ράδης Σπύρος
Τζήκας Χρήστος
Γρόλλιος Γεώργιος
Καραγιάννη Παναγιώτα
Τσιάκαλος Γεώργιος
Ρεπούδη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνία της γνώσης; Εκπαιδευτική πολιτική; Παγκοσμιοποίηση; Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση; Σχολικές αγορές; Νεοφιλελευθερισμός; Εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (157 ; 376 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)