Φυσική αγωγή και η συμβολή της στην ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης και συμπεριφοράς μαθητών δημοτικού σχολείου: απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών
Περίληψη
Η Φυσική Αγωγή αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό αντικείμενο σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης που προάγει τη γενική ανάπτυξη της προσωπικότητας των νέων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει, να καταγράψει και να αξιολογήσει τις απόψεις τόσο των μαθητών ηλικίας 11 -12 ετών όσο και τις απόψεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής σχετικά με την περιβαλλοντική συνείδηση και συμπεριφορά των μαθητών. Αναμφισβήτητα, η αξία της φροντίδας του περιβάλλοντος είναι ζωτικής σημασίας καθώς συμβάλει στην αποτροπή μίας φυσικής καταστροφής καθώς και στην αποκατάσταση μίας περιβαλλοντικής φθοράς. Η περιβαλλοντική φροντίδα, αν και διδάσκεται στα σχολεία πολλοί εκπαιδευτικοί δεν εστιάζουν σε έννοιες και γνώσεις που σχετίζονται με το φυσικό περιβάλλον παρά μόνο στις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών. Επομένως, στην παρούσα έρευνα θα εξετάσουμε τις απόψεις μαθητών και εκπαιδευτικών εφαρμόζοντας ποσοτική μέθοδο και συλλέγοντας ποσοτικά-αριθμητικά δεδομένα με τη χρήση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου κατ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Physical education is an important pedagogical subject at all levels of education that promotes the general development of young people's personality. The purpose of this study is to investigate, record and evaluate the views of both students aged 11 -12 years and the views of physical education teachers on students' environmental awareness and behavior. Undoubtedly, the value of caring for the environment is vital as it helps to prevent a natural disaster as well as to repair environmental damage. Although Environmental care is taught in schools, many teachers do not focus on concepts and knowledge related to the natural environment but only on the academic performance of students. Therefore, in this research we will examine the views of students and Physical education teachers by applying a quantitative method and collecting quantitative-numerical data using an anonymous questionnaire designed for the purposes of this study. A pilot survey was initially conducted with Physical Educat ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 7/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.