Η εφαρμογή της μικτής μάθησης (blended learning) στην τριτοβάθμια λογιστική εκπαίδευση και η επίδρασή της στις επιδόσεις και την ικανοποίηση των φοιτητών

Περίληψη

Οι οργανισμοί, εργοδότες και επαγγελματίες του λογιστικού κλάδου τις τελευταίες δεκαετίες, εστιάζουν στο ζήτημα της ευθυγράμμισης των πανεπιστήμιων με την αγορά εργασίας. Οι προκλήσεις αυτές δεν άφησαν ανεπηρέαστους τους διδάσκοντες μαθημάτων λογιστικής, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των φοιτητών του 21ου αιώνα, δημιουργώντας τις συνθήκες για την αναζήτηση και εφαρμογή καλύτερων μεθόδων διδασκαλίας. Η οργάνωση της διδασκαλίας και μάθησης έχει τεθεί σε ένα νέο πλαίσιο μέσα από πανδημικές κρίσεις όπως η covid-19 με την υιοθέτηση μικτών διδακτικών προσεγγίσεων. Το ενδιαφέρον για όλα αυτά τα ζητήματα ώθησε την ερευνήτρια με βιωματικό τρόπο να εκπονήσει την παρούσα διατριβή, η οποία εστιάζει στην εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας. Διερευνήθηκαν τα μαθησιακά αποτελέσματα/επιδόσεις, η ικανοποίηση, το επίπεδο εγκατάλειψης, ο βαθμός εμπλοκής των φοιτητών και η αποτελεσματικότητα της μικτής διδασκαλίας. Η προσέγγιση και ο σχεδιασμός της έρευνας είναι ημί-πειραματικού τύπου, με την εθελον ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent decades, organizations, employers, and professionals in the accounting sector have focused on aligning universities with the labor market. This challenge has directly impacted accounting instructors, taking into consideration the needs of 21st-century students, and creating conditions for searching and applying better teaching methods. The organization of teaching and learning has been redefined through pandemic crises Covid-19 with the adoption of blended learning approaches. This interest led the researcher to conduct this dissertation in an experiential way, focusing on the application of modern teaching methods. The study investigated the learning outcomes/performance, satisfaction, student retention level, and the effectiveness of blended teaching. The research approach and design are quasi-experimental, involving the voluntary participation of 30 students in the experimental group and 30 in the control group. Conducted during the spring semester of the 2023 academic yea ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 8/2026)
DOI
10.12681/eadd/56730
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56730
ND
56730
Εναλλακτικός τίτλος
The application of blended learning in higher accounting education and the effect on student performance and satisfaction
Συγγραφέας
Κοτταρά, Χαρά (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Ασωνίτου Σοφία
Τουρνά Ελένη
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης
Γκίκας Γρηγόριος
Συκιανάκης Νικόλαος
Κουτούπης Ανδρέας
Λαγός Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Λογιστική
Λέξεις-κλειδιά
Μικτή μάθηση; Τριτοβάθμια λογιστική εκπαίδευση; Πανεπιστημιακή παιδαγωγική; Μαθησιακά αποτελέσματα; Ικανοποίηση; Εγκατάλειψη; Φοιτητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.