Η καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά των εκπαιδευτικών ως συνάρτηση της αυτοαποτελεσματικότητας, της επαγγελματικής εξουθένωσης και των δυσλειτουργικών μύθων: μεθοδολογικά και θεωρητικά ζητήματα
Περίληψη
Η ανθρώπινη συμπεριφορά πηγάζει από τις υιοθετούμενες πεποιθήσεις του ατόμου, η διερεύνηση των οποίων κρίνεται επιβεβλημένη. Καθώς η καλλιέργεια της Καινοτομικής Εργασιακής Συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών χαρακτηρίζεται απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη του σχολικού οργανισμού, οι ατομικοί παράγοντες, όπως η Αυτοαποτελεσματικότητα, η Επαγγελματική Εξουθένωση και οι Δυσλειτουργικοί Μύθοι, φαίνεται πως επιδρούν σημαντικά εντός ενός πολύπλοκου δικτύου. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του ρόλου αυτών των μεταβλητών για την καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά, ταυτόχρονα με την ανάδειξη των μεθοδολογικών ζητημάτων. Το δείγμα αποτέλεσαν 964 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αξιοποιήθηκαν τέσσερα ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς για τη συλλογή των δεδομένων. Τα αποτελέσματα περιλαμβάνο
Η καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά των εκπαιδευτικών ως συνάρτηση της αυτοαποτελεσματικότητας, της επαγγελματικής εξουθένωσης και των δυσλειτουργικών μύθων: μεθοδολογικά και θεωρητικά ζητήματα
Περίληψη
Η ανθρώπινη συμπεριφορά πηγάζει από τις υιοθετούμενες πεποιθήσεις του ατόμου, η διερεύνηση των οποίων κρίνεται επιβεβλημένη. Καθώς η καλλιέργεια της Καινοτομικής Εργασιακής Συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών χαρακτηρίζεται απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη του σχολικού οργανισμού, οι ατομικοί παράγοντες, όπως η Αυτοαποτελεσματικότητα, η Επαγγελματική Εξουθένωση και οι Δυσλειτουργικοί Μύθοι, φαίνεται πως επιδρούν σημαντικά εντός ενός πολύπλοκου δικτύου. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του ρόλου αυτών των μεταβλητών για την καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά, ταυτόχρονα με την ανάδειξη των μεθοδολογικών ζητημάτων. Το δείγμα αποτέλεσαν 964 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αξιοποιήθηκαν τέσσερα ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς για τη συλλογή των δεδομένων. Τα αποτελέσματα περιλαμβάνοle="padding-top: 0px!important;">
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
Η καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά των εκπαιδευτικών ως συνάρτηση της αυτοαποτελεσματικότητας, της επαγγελματικής εξουθένωσης και των δυσλειτουργικών μύθων: μεθοδολογικά και θεωρητικά ζητήματα
Περίληψη
Η ανθρώπινη συμπεριφορά πηγάζει από τις υιοθετούμενες πεποιθήσεις του ατόμου, η διερεύνηση των οποίων κρίνεται επιβεβλημένη. Καθώς η καλλιέργεια της Καινοτομικής Εργασιακής Συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών χαρακτηρίζεται απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη του σχολικού οργανισμού, οι ατομικοί παράγοντες, όπως η Αυτοαποτελεσματικότητα, η Επαγγελματική Εξουθένωση και οι Δυσλειτουργικοί Μύθοι, φαίνεται πως επιδρούν σημαντικά εντός ενός πολύπλοκου δικτύου. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του ρόλου αυτών των μεταβλητών για την καινοτομική εργασιακή συμπεριφορά, ταυτόχρονα με την ανάδειξη των μεθοδολογικών ζητημάτων. Το δείγμα αποτέλεσαν 964 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ αξιοποιήθηκαν τέσσερα ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς για τη συλλογή των δεδομένων. Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν την προσαρμογή τριών εργαλείων μέτρησης για τον ελληνικό πληθυσμό, την κατασκευή ενός μοντέλου δομικών εξισώσεων βάσει της Θεωρίας Εργασιακών Απαιτήσεων-Πόρων και την παρουσίαση ενός μη γρ ...






