Πολιτικές επένδυσης, παράγοντες επιλογής καταλύματος και παράγοντες ικανοποίησης πελατών σε ξενοδοχειακές μονάδες τεσσάρων και πέντε αστέρων: επιπτώσεις από την πανδημία του κορονοϊού SARS-CoV-2

Περίληψη

Στην παρούσα έρευνα, θα γίνει μια προσπάθεια να καταγραφούν οι προτιμήσεις της ανώτατης διοίκησης των ξενοδοχειακών μονάδων τεσσάρων και πέντε αστέρων στην κατανομή επενδυτικών πόρων για την περαιτέρω βελτίωση και επέκταση αυτών. Παράλληλα, θα ερευνηθούν τα χαρακτηριστικά που οι δυνητικοί πελάτες και οι πελάτες ξενοδοχειακών μονάδων προκρίνουν ως τα σημαντικότερα για την επιλογή ξενοδοχειακής μονάδας και για την ικανοποίηση τους από την διαμονή τους σε αυτή αντίστοιχα. Μάλιστα, θα εξεταστεί εάν τα διάφορα ατομικά χαρακτηριστικά του κάθε συμμετέχοντα στην έρευνα όπως το φύλλο ή η ηλικιακή ομάδα διαδραματίζουν κάποιο ρόλο σε διαμόρφωση και τη μεταβολή αυτών των επιλογών. Η ιεράρχηση της σημαντικότητας των διαφορών στοιχείων ενδιαφέροντος (των επενδυτικών προτεραιοτήτων για τα στελέχη της διοίκησης, των παραγόντων επιλογής καταλύματος για τους δυνητικούς πελάτες και των παραγόντων ικανοποίησης από τη διαμονή) της κάθε ομάδας (ιδιοκτητών – δυνητικών πελατών – πελατών) θα γίνει μέσα από έρε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research aims to record the preferences of top management in four- and five-star hotel units regarding the allocation of investment resources for their further improvement and expansion. Additionally, it investigates the characteristics that potential clients and hotel guests consider most important when choosing a hotel unit and their satisfaction with their stay, respectively. Furthermore, it examines whether various individual characteristics of the participants in the study, such as gender or age group, play a role in shaping and changing these preferences. The prioritization of the importance of different elements of interest (investment priorities for management executives, accommodation selection factors for potential clients, and satisfaction factors for the guests) of each group (owners, potential clients, guests) is conducted through structured questionnaire surveys. In a second stage, an assessment is made of the impact of an economic super-shock, such as the one ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54331
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54331
ND
54331
Εναλλακτικός τίτλος
Investment policies, accommodation selection factors and customer satisfaction factors in four-star and five-star hotel establishments: the effects of the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic
Συγγραφέας
Ασμαργιαννάκης, Πέτρος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης. Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Ζοπουνίδης Κωνσταντίνος
Τσαφαράκης Στέλιος
Γαλαριώτης Αιμίλιος
Ατσαλάκης Γεώργιος
Παπαευθυμίου Σπυρίδων
Φλώρος Χρήστος
Λεμονάκης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Λέξεις-κλειδιά
Καλοκαιρινός τουρισμός; Ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων; Μεσόγειος; Επενδυτικές προτεραιότητες; Παράγοντες επιλογής τουριστικού καταλύματος; Παράγοντες ικανοποίησης από τη διαμονή; Δημογραφικοί παράγοντες; Πανδημία του κορονοϊού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)