Αρχική
Πλοήγηση
Επιστημονικό πεδίο
Ημερομηνία
Συγγραφέας
Χώρα
Γλώσσα
Ίδρυμα
Σχετικά με το ΕΑΔΔ
Κατάθεση Διατριβής
Συχνές Ερωτήσεις
Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών
Επικοινωνία
Ανοικτά Δεδομένα
Είσοδος
Εγγραφή
Ξέχασα τον κωδικό
 
A- A0 A+ | EN

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research introduces the term dramatized-performative narrative within the field of electroacoustic composition. It takes the form of an original portfolio of electroacoustic compositions, accompanied by a written text that explains: (1) the notion of dramatized- performative narrative, (2) a central method, based on this notion, that is employed throughout an accompanying portfolio of works, and (3) a brief discussion and analysis for each work in the portfolio.The term dramatized-performative narrative is proposed to specify a bespoke type of narrative that derives from, and directs, the performative activities of others. Based on this idea, a compositional method for producing works that incorporate dramatized-performative narrative is proposed. The method specifically explores, and experiments with, various ways of: (1) predetermining dramatized performances through the use of a performance-score, (2) sonically capturing the executions of these performances with various recordi ...
This research introduces the term dramatized-performative narrative within the field of electroacoustic composition. It takes the form of an original portfolio of electroacoustic compositions, accompanied by a written text that explains: (1) the notion of dramatized- performative narrative, (2) a central method, based on this notion, that is employed throughout an accompanying portfolio of works, and (3) a brief discussion and analysis for each work in the portfolio.The term dramatized-performative narrative is proposed to specify a bespoke type of narrative that derives from, and directs, the performative activities of others. Based on this idea, a compositional method for producing works that incorporate dramatized-performative narrative is proposed. The method specifically explores, and experiments with, various ways of: (1) predetermining dramatized performances through the use of a performance-score, (2) sonically capturing the executions of these performances with various recording techniques, and (3) using these recordings as the central material for composing and structuring electroacoustic works of music. The works that have been composed using this method are: four 8-channel compositions: Moments of Liberty, I - IV, and the three stereo compositions: Echo, the nymph of reflection and Once there was a forest, I and II. Taken as a whole, the compositions highlight the compositional, musical and narrative potential of this novel method.The accompanying text begins with a brief introduction to the central writings on narrative and referential sound in electroacoustic music. It goes on to define the term dramatized-performative narrative in electroacoustic music, while setting out a series of research aims and objectives. Finally, it discusses the method itself and its relation to dramatized-performative narrative, and provides a brief analysis of each work in the accompanying portfolio.
περισσότερα
Διαβάστε τη διατριβή (Online)
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.77 MB)  (Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53774
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53774
ND
53774
Εναλλακτικός τίτλος
Dramatized-performative narrative: a novel method for composing electroacoustic music
Συγγραφέας
Σάββα, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Σάββας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
University of Sheffield
Εξεταστική επιτροπή
Moore Adrian
Ker Dorothy
Stollery Pete
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Μουσική
Λέξεις-κλειδιά
Σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής; Μέθοδος σύνθεσης ηλεκτροακουστικής μουσικής; Δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)
Η επίδραση της διαθεματικής διδασκαλίας στην αποκλίνουσα δημιουργική σκέψη των μαθητών του δημοτικού σχολείου
Μουσεία και άτομα με ολική ή μερική απώλεια όρασης: ζητήματα πρόσβασης και αξιοποίησης μουσείων στην εκπαίδευση των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης
Αποτίμηση της συμβολής των θεατρικών συμβάσεων στο μάθημα της ιστορίας, μέσω της εφαρμογής ενός σχεδίου έρευνας δράσης
Μουσείο και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης για τα μουσεία και τους μουσειοπαιδαγωγούς
Χρήση Η/Υ και δημιουργική σκέψη. Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η χρήση των Η/Υ στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών Δ, Ε, Στ Δημοτικού & Α Γυμνασίου
Μουσεία, προφορική ιστορία και διαπολιτισμική αγωγή: η χρήση των ιστοριών ζωής στο μουσειακό περιβάλλον για την προσέγγιση της σύγχρονης μετανάστευσης από παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας
Ο ρόλος της διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας στην καλλιέργεια δημιουργικής σκέψης: εμπειρική ψυχολογική έρευνα σε μαθητές Γ' γυμνασίου
Η εξέλιξη ενός μυθιστορήματος φαντασίας σε διαμεσική αφήγηση: έντυπες,οπτικοακουστικές και ψηφιακές επεκτάσεις του άρχοντα των δακτυλιδιών στο τοπίο της σύγκλισης των μέσων
Η διδακτική της Ιστορίας μέσω της δραματικής τέχνης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση των μαθητών της Δ΄ Δημοτικού
Προσχολική εκπαίδευση για την αειφορία και τέχνη: προσεγγίζοντας τη δημιουργικότητα των παιδιών μέσα από τη διερεύνηση ενός περιβαλλοντικού ζητήματος στο νηπιαγωγείο
"Δραματοποιημένη-παραστατική αφήγηση: μια πρωτότυπη μέθοδος για την σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής"
Πληκτρολογήστε το κείμενο της εικόνας!
λιγότερα
περισσότερα