Αλγεβρική ανάλυση και ερμηνεία έλξης, δύναμης και επιθετικής συμπεριφοράς στη φυσική αγωγή, σε χώρους άσκησης και σε εργασιακούς οργανισμούς

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής αποτέλεσε η ποσοτική (αλγεβρική) και ποιοτική διερεύνηση: α) της διαπροσωπικής έλξης, β) της κοινωνικής δύναμης και γ) της επιθετικής συμπεριφοράς (κατά την ειδικότερη διάσταση της λεκτικής επιθετικότητας) καθώς και ο εντοπισμός των παραμέτρων που τις επηρεάζουν, όπως αυτά γίνονται αντιληπτά και ερμηνεύονται: 1) από τους μαθητές κατά το μάθημα της φυσικής αγωγής, 2) τους αθλητές σε αθλητικούς οργανισμούς, 3) τους φοιτητές φυσικής αγωγής και αθλητισμού όπως και άλλων ακαδημαϊκών τμημάτων και 4) τους εργαζόμενους σε εργασιακούς οργανισμούς. Στα πλαίσια αυτά, και προκειμένου να αποτυπωθούν οι δομές ιεραρχίας των μαθητών, αθλητών, φοιτητών και εργαζόμενων αναφορικά με τις ανωτέρω μεταβλητές, να σκιαγραφηθούν τα προφίλ τους, να εξεταστεί η σύγκλιση ή απόκλιση μεταξύ των απόψεών τους, αλλά και να ανιχνευθούν οι αιτίες της έλξης, της δύναμης και της επιθετικότητας, εφαρμόστηκαν στον ερευνητικό σχεδιασμό δύο διαδοχικές μελέτες: Η 1η μελέτη ήταν ποσοτική δικτυακή ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this dissertation was the quantitative - algebraic and qualitative investigation of: a) interpersonal attractiveness, b) social power and c) aggressive behavior as well as the identification of the parameters that affect them, as they are perceived and interpreted by students with emphasis on the subject of physical education, athletes in sports organizations, students of physical education and sports but also of other academic departments and employees in labor organizations. To this aim, and in order to identify the hierarchy structures of pupils, athletes, students and employees regarding the above mentioned variables, to sketch their profiles, to examine the convergence or divergence between their views, but also to establish the causes of attractiveness, power and aggressiveness, two consecutive studies were adopted in the present research design. The 1st study was quantitative network analysis and approached these three variables as other-determined notion ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2024)
DOI
10.12681/eadd/53766
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53766
ND
53766
Εναλλακτικός τίτλος
Algebraic analysis and interpretation of attractiveness, power and aggressive behavior in physical education, in exercise places and labor organizations
Συγγραφέας
Λίτσα, Μαρία (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής, Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μπεκιάρη Αλεξάνδρα
Ανδρέου Ελένη
Κουστέλιος Αθανάσιος
Διγγελίδης Νικόλαος
Κοκαρίδας Δημήτριος
Κουθούρης Χαρίλαος
Ασπρίδης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΞΗ; ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ; Λεκτική επιθετικότητα; Ανάλυση κοινωνικών δικτύων; Ποιοτική ανάλυση; Εκπαίδευση, Ηγεσία στο χώρο; Αγωγή - Εκπαίδευση; Φυσική αγωγή; Αθλητικοί οργανισμοί; Εργασιακές σχέσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.