Μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη: εφαρμογή στον κλάδο των μεταφορών

Περίληψη

H «εμπειρία του πελάτη» και το «ταξίδι του πελάτη» αποτελούν νεοεισαγόμενες έννοιες για την επιστήμη του marketing υπηρεσιών και τόσο η θεωρητική όσο και η εμπειρική μελέτη τους στον κλάδο της ναυτιλίας απουσιάζει από την βιβλιογραφία. Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της παρούσας διδακτορικής έρευνας, είναι να εξετάσει πώς η κοινωνική αλληλεπίδραση (επιβάτη-με-επιβάτη και επιβάτη-με-πλήρωμα) και τα στοιχεία του περιβάλλοντα χώρου στον οποίο λαμβάνει χώρα η εμπειρία στις ακτοπλοϊκές υπηρεσίες, επηρεάζουν τις εμπειρίες των πελατών (επιβατών) και τα συναισθήματα τους κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης, η διατριβή στοχεύει να διερευνήσει τον βαθμό στον οποίο η εμπειρία του πελάτη επηρεάζει την σχέση μεταξύ των συναισθημάτων των πελατών/επιβατών και των προθέσεων συμπεριφοράς τους, και να μελετήσει εάν τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους (π.χ. εθνικότητα) επιδρούν στις σχέσεις, συναισθήματα – εμπειρία και εμπειρία – συμπεριφορικές προθέσεις. Τέλος, επιδιώκει να συγκεντρώσει δεδομένα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

"Customer experience" and "customer journey" are newly introduced concepts in the science of services marketing, and both their theoretical and empirical study in the shipping industry are absent from the literature. One of the primary objectives of this thesis is to examine how social interactions (passenger-to-passenger and passenger-to-crew) and the elements of the environment in which the transport service experience takes place (experiencescape), affect customer experiences and their emotions during the customer journey. The dissertation also aims to investigate the extent to which the customer experience influences the relationship between customers' emotions and their behavioral intentions and to examine whether their cultural characteristics (e.g., nationality) influence the relationships between emotions - experience and experience - behavioral intentions. Finally, it seeks to gather data that will help fill these research gaps not only in the passenger shipping industry but a ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 1/2025)
DOI
10.12681/eadd/53038
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53038
ND
53038
Εναλλακτικός τίτλος
Measuring customer experience throughout the customer journey: evidence from the transport sector
Συγγραφέας
Γέρου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Παντουβάκης 'Αγγελος
Παπαδημητρίου Ευστράτιος
Χλωμούδης Κωνσταντίνος
Θεοτοκάς Ιωάννης
Πολλάλης Ιωάννης
Βασιλειάδης Χρήστος
Βαγγέλας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Ταξίδι του πελάτη; Εμπειρία του πελάτη; Στοιχεία χώρου εμπειρίας; Κοινωνική αλληλεπίδραση με εργαζόμενους; Κοινωνική αλληλεπίδραση με πελάτες; Προθέσεις συμπεριφοράς; Μάρκετινγκ; Μεταφορές; Επιβατηγός Ναυτιλία; Τουρισμός; Ακτοπλοΐα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.