Μελέτη καινοτόμων τεχνικών παθητικού ελέγχου ροής σε εφαρμογές αεροναυτικής

Περίληψη

Ο σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη της εφαρμογής καινοτόμων μεθόδων παθητικού ελέγχου ροής (ΠΕΡ) σε ένα πλήθος από αεροναυτικές πλατφόρμες αναφοράς, που επιχειρούν σε συνθήκες Mach < 0.3. Πρόκειται για μια πλήρη τεχνολογική έρευνα, τα βασικά αντικείμενα της οποίας συνοψίζονται ως εξής: •Διερεύνηση της ροής γύρω από πλατφόρμες αναφοράς.•Αναζήτηση, καταγραφή, και αποτίμηση τεχνολογιών ΠΕΡ, με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης της κάθε πλατφόρμας (technology screening).•Επιλογή και λεπτομερής διερεύνηση της τεχνικής ΠΕΡ που δυνητικά προσφέρει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.•Εφαρμογή της παραπάνω τεχνικής στις διάφορες πλατφόρμες αναφοράς για αξιολόγηση, εκτίμηση επιδόσεων και σύγκριση της με συμβατικές τεχνικές ΠΕΡ.Η έρευνα ακολουθεί δηλαδή μία προσέγγιση εφαρμοσμένης αεροδυναμικής (applied aerodynamics), ενώ υποστηρίζεται και από ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, ώστε να εξασφαλισθεί μία όσο το δυνατόν πιο ολιστική αντιμετώπιση. Επιγραμματικά, γίνεται χρήση 1) υπολογιστι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The goal of the present thesis is to study the application of novel passive flow control (PFC) techniques on various aeronautic reference platforms that operate in the low speed, subsonic regime (Mach < 0.3). It is a step-by-step research investigation, the objectives of which are outlined below: •Investigation of the flow field around reference platforms.•Research of possible PFC techniques for increased reference platform efficiency and performance augmentation (technology screening).•Selection and detailed investigation of the PFC technique with the greatest potential.•Application of the most promising PFC technique to the various reference platforms, performance evaluation and performance comparison with conventional PFC techniques.This applied aerodynamics research is supported by a wide variety of tools, to ensure an all-round approach. Namely, high-fidelity (CFD) computational tools, as well as experimental facilities and techniques, including Laser Doppler Anemometry (LDA) velo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52810
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52810
ND
52810
Εναλλακτικός τίτλος
Study of novel passive flow control techniques on aeronautic platforms
Συγγραφέας
Παπαδόπουλος, Χαράλαμπος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Μηχανικής Ρευστών και Στροβιλομηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Υάκινθος Κυριάκος
Κάλφας Ανέστης
Βλαχοστέργιος Ζήνωνας
Σεφερλής Παναγιώτης
Τουρλιδάκης Αντώνιος
Μπούρης Δημήτριος
Μισηρλής Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Παθητικός έλεγχος ροής; Υπολογιστική ρευστομηχανική (CFD); Μη επανδρωμένα αεροχήματα; Μικρές Ανεμογεννήτριες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)