Ευφυής μοντελοποίηση της συμπεριφοράς της ανθρώπινης κίνησης κατά τη διάρκεια αλληλεπίδρασης με εικονικό πληθυσμό σε εικονικά περιβάλλοντα

Περίληψη

Στην καθημερινότητά μας αλληλεπιδράμε με άλλους ανθρώπους σε διάφορες περιπτώσεις, όπως όταν πηγαίνουμε στην εργασία, όταν περπατάμε ή συναντάμε φίλους, όταν διασχίζουμε το δρόμο κ.α. Με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και μηχανών γραφικών (game engines) αυτές οι προαναφερθείς καθημερινές δραστηριότητες μπορούν να αναδημιουργηθούν σε εικονικό χώρο. Παρέχεται με αυτόν τον τρόπο η δυνατότητα παρατήρησης συμπεριφορών και χαρακτηριστικών εικονικών πληθών σε εικονικά περιβάλλοντα. Γενικά ένα εικονικό πλήθος αποτελείται από ξεχωριστές ομάδες με παρόμοιες ή όχι συμπεριφορές και χαρακτηριστικά. Η αναγκαιότητα σχεδιασμού εμβυθιστικών εικονικών περιβαλλόντων με ρεαλιστικά προσομοιωμένους εικονικούς ανθρώπους, ιδιαίτερα όσον αφορά την συμπεριφορά και τις πτυχές πλοήγησής τους, αποτελεί το κίνητρο για την έρευνα σε αυτό το πεδίο η οποία θα βελτιώσει σημαντικά την αίσθηση της παρουσίας του εμβυθισμένου χρήστη μέσα στα εικονικά περιβάλλοντα.Οι συμμετέχοντες σε ένα σύστημα εμβυθιστικής εικονικής πρα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In our daily life we interact with other people on a number of different occasions, like when going to work or shopping, walking or meeting with friends, crossing roads, etc. With the use of modern display technologies and game engines, such daily activities can be recreated in a virtual space providing people the ability to observe such behaviors and characteristics of human crowds in virtual environments. In general a virtual crowd consists of individual groups with similar or not behaviors and characteristics. The necessity for designing immersive virtual environments populated with realistically simulated virtual humans, specifically in their behavior and navigation aspects, motivates the research in this specific field that will greatly improve the sense of presence of the immersed user in virtual environments.Users in an immersive virtual reality system have the capability to interact while being immersed in a surrounding and realistic virtual environment [1]. Immersion in virtua ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52348
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52348
ND
52348
Εναλλακτικός τίτλος
Intelligent modeling of human movement behavior during virtual crowd interaction in immersive virtual environments
Συγγραφέας
Κοίλιας, Αλέξανδρος-Φάμπιο (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αναγνωστόπουλος Χρήστος
Μουσάς Χρήστος
Κασαπάκης Βλάσιος
Καρυδάκης Γεώργιος
Τσεκούρας Γεώργιος
Δεληγιάννης Ιωάννης
Βοσινάκης Σπύρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Τεχνολογία απεικόνισης και Φωτογραφική τεχνολογία
Λέξεις-κλειδιά
Εικονική πραγματικότητα; Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή; Εικονικά πλήθη; Εικονικά περιβάλλοντα; Τρισδιάστατα γραφικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)