Το φύλο και τα ΜΜΜ στο περιβάλλον της σύγχρονης πόλης: πολιτικές προσαρμογής και εκσυγχρονισμού στις ανάγκες των εργαζόμενων γυναικών: η περίπτωση της Αθήνας

Περίληψη

Η συγκέντρωσή των γυναικών σε συγκεκριμένου τύπου επαγγέλματα αποδεικνύεται να έχει τόσο χωρικές όσο και χρονικές διαστάσεις γεγονός που επηρεάζει άμεσα τις μετακινήσεις τους. Οι γυναίκες βρίσκονται στη πρώτη γραμμή του αγώνα ταχύτητας για τη διαχείριση των διαφορετικών χρόνων της καθημερινότητάς τους (επαγγελματικού, οικογενειακού, οικιακού, κοινωνικού και προσωπικού χρόνου). Τα ταξίδια τους έχουν πολλαπλούς σκοπούς και γι’ αυτό προτιμούν πιο ευέλικτα μέσα-υπηρεσίες που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν όσο δυνατόν καλύτερα τους διαφορετικούς προορισμούς τους.Οι άνδρες, βάσει όλων των μετρήσεων, είναι αυτοί που πραγματοποιούν κατεξοχήν «επαγγελματικές μετακινήσεις» (70%), «μετακινήσεις για μεταφορές προσώπων, εμπορευμάτων» (90%) και για «ψυχαγωγία, άθληση» (60%). Οι γυναίκες από την άλλη υπερτερούν στις μετακινήσεις για «αλλαγή μέσου» (60%), για «κοινωνικές δραστηριότητες» (60%) και «ψώνια» (70%) (Έρευνα Athens Transport 2020– Η αξιολόγηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς).Στις μετακινήσεις με δ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Today, to feel free in your travel, one will say that 1. it should not be the time limit for where you go and 2. there should not be spatial restriction on how to get there, be a well figured for example both physically and money talk retired man or woman, with no obligations, a percentage of 1%. In Athens of 2021, the city space for moving seems defined and depending on the time insurmountable, especially if you are in Kifissia str driving around 9am to work or for an appointment you are hopping to arrive.The roads are defined spatially, so the traffic above ground is always certain space time.Bus and trolleys come second in need since they depend solely and always on the movement of cars on crowded roads. They are preferred, of course, because they are the only means that often get out of your door, with planning and preparedness of an intercity journey. A taxi takes anybody from where they want without limitation to where they want with only limitation time and money. The Metro line ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52309
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52309
ND
52309
Εναλλακτικός τίτλος
Gender and public tranportation in the podern city environment: adaptation and modernization of policies to the needs of working women: the case of Athens
Συγγραφέας
Καλαντζή, Σοφία του Χαρίλαος
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας
Εξεταστική επιτροπή
Σαρηγιάννης Γεώργιος
Λυκογιάννη Σταυρούλα
Μπακογιάννης Ευθύμιος
Σερράος Κωνσταντίνος
Κλαμπατσέα Ειρήνη
Σμύρης Γεώργιος
Κωτσάκη Αμαλία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία ➨ Μελέτες φύλου
Λέξεις-κλειδιά
Μεταφορές στην πόλη; Φύλο και μεταφορές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)