Περιορισμοί στο χρόνο επίσκεψης χώρων πολιτισμού: μια προσέγγιση από μίνι σε νάνο-παιχνίδια

Περίληψη

Τα μουσεία έχουν ως βασικό έργο τους τη συλλογή, μελέτη, διατήρηση, και έκθεση αντικειμένων. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο έχουν εξελιχθεί σε εκπαιδευτικά, καινοτόμα ινστιτούτα, καλύπτοντας τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα διαφορετικών ανθρώπων [1]. Συχνά, οι επισκέπτες ενός μουσείου είναι ετερογενείς ομάδες, όπως για παράδειγμα οργανωμένες επισκέψεις, μαθητές, οικογένειες, κλπ., γεγονός που συνεπάγεται διαφορετικά κίνητρα και ανάγκες επίσκεψης [2, 3]. Μελέτες [4-6] έχουν δείξει πως οι επισκέπτες ενός μουσείου αναμένουν μια διασκεδαστική εμπειρία, ανεξάρτητα από το κίνητρο της επίσκεψής τους. Κατά συνέπεια, τα μουσεία υιοθετούν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές τεχνολογίες [7-11] έτσι ώστε να προσφέρουν διασκεδαστικούς τρόπους εκμάθησης καλύπτοντας παράλληλα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών [12, 13]. Εκτός από τα μουσεία, υπάρχει και πλήθος άλλων οργανισμών και ινστιτούτων που φιλοξενούν δικές τους εκθέσεις σε δικούς τους χώρους. Πανεπιστήμια, αθλητικοί χώροι, ακόμη και μνημε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Museums, Institutes and Organizations (MIOs) strive to ensure that every visitor leaves their venues with an understanding of one or more basic messages, a notion that they wish to communicate. However, providing a high Quality of Experience (QoE) to MIO visitors, while exploiting every second of a visitor’s visit time is demanding and challenging. In an effort to improve visitors’ QoE while keeping their visiting time within their expectations, we propose a new holistic approach based on three consecutive visit phases being: (a) “before the visit”, (b) “actual visit” and (c) “after the visit”. Our framework provides suggestions for creating content for MIOs while keeping visitors engagement time to minimum. For each phase of the MIO visit we provide suggestions on (a) the visit preparation when visitor profiling can be acquired in an effort to minimise visit time and maximize QoE, (b) the actual visit and ways of communicating aright the MIOs basic message(s) in a matter of seconds, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52235
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52235
ND
52235
Εναλλακτικός τίτλος
Cultural Sites Visit Time Constraints: an approach from mini to nano games
Συγγραφέας
Ρόμπα, Ευγενία (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Οικονομίας και Τεχνολογίας. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Λέπουρας Γεώργιος
Βασιλάκης Κωνσταντίνος
Τρυφωνόπουλος Χρήστος
Τσελίκας Νικόλαος
Γουάλλες Εμμανουήλ
Αντωνίου Αγγελική
Θεοδωρόπουλος Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διάδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια; Εκπαιδευτικά παιχνίδια; νάνο-παιχνίδια; Πολιτιστική αναπαράσταση; Ψηφιακά παιχνίδια; Πολιτισμός; Εκθέσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)