Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την έννοια της ταύτισης με το employer brand (employer brand identification ή EBI). Η EBI αντλεί τις ρίζες της από τις έννοιες της οργανωσιακής ταύτισης και την ταύτιση των καταναλωτών με το brand των οργανισμών και ορίζεται πρωτότυπα ως «η αντιληπτή κατάσταση ενότητας με το employer brand ενός οργανισμού, η οποία συμβαίνει στους εν δυνάμει και εν ενεργεία αργαζομένους όταν έχουν ταυτιστεί με τον οργανισμό και όσα πρεσβεύει ως εργοδότης, βιώνοντας μια εναρμόνιση μεταξύ προσωπικών και οργανωσιακών στόχων και αξιών». Η διατριβή εξετάζει τους παράγοντες που ενισχύουν την EBI, τα αποτελέσματα που επιφέρει η ύπαρξή της και τον ρόλο της ως διαμεσολαβητικό παρακινητικό μηχανισμό ανάμεσα στους προαναφερθέντες παράγοντες και αποτελέσματα, υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης (Self – Determination Theory ή SDT). Η SDT είναι μια θεωρία κινήτρων και αναγκών που υποστηρίζει ότι σε όλες τις υποκατηγορίες κοινωνικών πλαισίων τα άτομα διέπονται από τρεις βασικές ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation deals with the concept of employer brand identification (EBI). EBI has its roots in “organizational identification” from the organizational behavior field and in consumer – brand identification from the marketing field. EBI is defined here as “the perceived state of oneness with an organization’s employer brand which occurs to potential and existing employees when they have identified with the organization and what it stands for as an employer, experiencing an harmonization between their personal goals and values and the organizational goals and values”. Drawing on Self-Determination Theory we examined the antecedents and the outcomes of EBI and also the role of EBI as a mediator variable between them. SDT is a theory that deals with human personality and human motivation and it recognizes three fundamental human needs (need for autonomy, need for competence and need for relatedness). SDT supports that the fulfillment of these needs makes people happier, as they partic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51467
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51467
ND
51467
Εναλλακτικός τίτλος
Employer Brand Identification through the lens of Self -Determination Theory
Συγγραφέας
Κόντος, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Νικάνδρου Ειρήνη
Αποσπόρη Ελένη
Παναγιωτοπούλου Λήδα
Γαλανάκη Άννα-Ελένη
Νικολάου Ιωάννης
Παπαλεξανδρής Αλέξανδρος
Ιορδάνογλου Δήμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οργανωσιακή συμπεριφορά και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Λέξεις-κλειδιά
Ταύτιση; Αυτονομία; Μάρκα εργοδότη; Αυτοδιάθεση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)