Ιστορική εξέλιξη της αξιοποίησης της τεχνολογίας στα ΕΠΑΛ (ΤΕΕ): εκπαιδευτικά λογισμικά αξιολόγηση χρήσης τους

Περίληψη

Η εισαγωγή των ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ξεκίνησε ουσιαστικά και οργανωμένα με το πιλοτικό πρόγραμμα Οδυσσέας και ολοκληρώθηκε μέσα από τους 19 άξονες της ενέργειας Οδύσσεια. Με το έργο Ιάσονας το 2008 πραγματοποιήθηκε η προμήθεια εικοσιέξι (26) Εκπαιδευτικών – Επαγγελματικών Λογισμικών (ΕΛ) για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΤΕΕ). Από τότε έως σήμερα η δυναμική των ΤΠΕ διαμορφώνει συνεχώς και καθημερινά το νέο τοπίο των Εκπαιδευτικών Λογισμικών (ΕΛ) που θα χρησιμοποιούνται στην ΤΕΕ λαμβάνοντας υπόψη, είτε άμεσα είτε έμμεσα, τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις. Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στην αξιολόγηση της χρήσης των ΕΛ που χρησιμοποιούν μαθητές και εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ΤΕΕ. Σε αυτή τη συνθήκη η διερεύνηση του μέχρι πρόσφατα θολού τοπίου των ΕΛ της αποκτά ιδιαίτερη σημασία στο πεδίο της αξιολόγησης των ΕΛ, καθώς θα προκύψουν απαντήσεις σχετικά με τη συμβολή των ΕΛ στη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The introduction of ICT in secondary education set off mainly and in a regulated way with the pilot program ODYSSEUS and was completed through the 19 axes of the ODYSSEY action. Within the IASONAS project in 2008, the supply of twenty-six (26) Vocational – Educational Software (VET) for Technical and Vocational Education (TEE) was performed. Since then, the dynamics of ICT continuously and daily paves the way to the new landscape of Educational Software that will be used in the TEE, taking into account, either directly or indirectly, the current technological developments.The present study focuses on the evaluation of the use of Educational Software used by students and teachers of secondary education in TEE. In this context, the investigation of the -until recently cloudy- landscape of Educational Software becomes of special importance in the field of evaluation of Educational Software, as answers will emerge regarding the contribution of Educational Software to the new reality formed ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51061
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51061
ND
51061
Εναλλακτικός τίτλος
Historical evolution of technology leveraging in EPAL (TEE): educational software evaluation of utilization
Συγγραφέας
Κοσμίδης, Ιορδάνης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κέκκερης Γεράσιμος
Λυγούρας Ιωάννης
Αναστασόπουλος Γεώργιος
Παγγέ Λέκκα Πολυξένη
Κιμουρτζής Παναγιώτης
Μάρκος Άγγελος
Αντωνίου Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Λογισμικό (software)
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Επιστήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών, θεωρία και μέθοδοι
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
ΤΠΕ; ΤΕΕ; ΕΠΑΛ; Εκπαιδευτικά Λογισμικά της ΤΕΕ; Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Λογισμικών της ΤΕΕ; Τεχνολογική Εξέλιξη της ΤΕΕ – Τομείς και Ειδικότητες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.