Οι σκοποί και το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων τεχνολογίας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου

Περίληψη

Σκοπός της εργασίας μας είναι η διερεύνηση της πορείας διαμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων τεχνολογίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση στο Ηνωμένο Βασίλειο και ειδικά στην Αγγλία. Μελετήθηκε γενικότερα η εκπαίδευση στο Ηνωμένο Βασίλειο από τα πρώτα της βήματα, καθώς και οι διάφορες εκφράσεις της μέχρι πρόσφατα. Περιεγραφήκαν και αναλύθηκαν τα ιστορικά γεγονότα και οι κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές συνθήκες που γέννησαν την ανάγκη δημιουργίας κρατικού συστήματος εκπαίδευσης, της εισαγωγής του μαθήματος της τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη διαμόρφωση του αντίστοιχου αναλυτικού προγράμματος και την σχέση του με τις φυσικές επιστήμες. Στη συνέχεια περιεγράφηκαν και αναλύθηκαν οι σκοποί και το περιεχόμενο αυτών των αναλυτικών προγραμμάτων τεχνολογίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση υπό το φως των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών ιστορικών συνθηκών. Με βάση την ανάλυση που προηγήθηκε, ισχυριστήκαμε ότι η ανάπτυξη και η αναθεώρηση των αναλυτικών προγραμμάτων στην τεχνολογ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of our work is to investigate the development of technology curricula for compulsory education in the United Kingdom and especially in England. Education in the UK in general from its earliest stages, as well as its various expressions until recently, has been studied in general. The historical events and the social, economic and political conditions that gave rise to the need to create a state education system, to introduce the technology course in the United Kingdom and to formulate the corresponding curriculum and its relationship with the natural sciences were described and analyzed. The aims and content of these technology curricula for compulsory education in the light of economic, social and political historical conditions were then described and analyzed. Based on the previous analysis, we argued that the development and revision of curricula in technology education as part of general education is promoted in times of economic downturn. The example of the United Kingdom ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51035
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51035
ND
51035
Εναλλακτικός τίτλος
The aims and content of technology curricula for primary education: the case of the United Kingdom
Συγγραφέας
Πριμεράκης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Φιλώτας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Γρόλλιος Γεώργιος
Κουμαράς Παναγιώτης
Ντρενογιάννη Ελένη
Λιάμπας Αναστάσιος
Μπέτσας Ιωάννης
Ζμας Αριστοτέλης
Γιώτη Λαμπρίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΆλλες Φυσικές Επιστήμες ➨ Άλλες φυσικές επιστήμες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Αναλυτικά προγράμματα τεχνολογίας; Εκπαίδευση στην τεχνολογία; Εκπαίδευση στην τεχνολογία στην Αγγλία; Οικονομικές κρίσεις και εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)