Τεχνολογικές και μαθησιακές παροχές της επαυξημένης πραγματικότητας

Περίληψη

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα έχει δείξει ότι έχει θετικά αποτελέσματα στη μάθηση. Επαυξάνοντας το φυσικό περιβάλλον με εικονικά αντικείμενα, η Επαυξημένη Πραγματικότητα προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να παρατηρήσουν και να αλληλεπιδράσουν με αντικείμενα και γεγονότα που δεν είναι ορατά στον πραγματικό κόσμο με γυμνό μάτι. Ως εκ τούτου, ενισχύει τα κίνητρα των μαθητών και επιδρά θετικά στην απόκτηση δεξιοτήτων στο πλαίσιο της κριτικής σκέψης και της επίλυσης προβλημάτων. Ωστόσο, το ερώτημα που προκύπτει, αφορά στις παροχές (affordances) της Επαυξημένης Πραγματικότητας που καθιστούν αυτή την τεχνολογία πιο κατάλληλη για μάθηση σε σύγκριση με άλλες τεχνολογίες μάθησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιδράσεις των τεχνολογικών παροχών (technological affordances) της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην αποδοχή της τεχνολογίας αυτής για μαθησιακούς σκοπούς. Η μελέτη διερευνά την αποδοχή της τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας από τους χρήστες όσον αφορά στη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Augmented Reality has shown positive effects in learning. By superimposing virtual objects to the physical environment, Augmented Reality (AR) offers students the opportunity to observe and interact with objects and events that are not visible in the real world to the naked eye. Therefore, it enhances students’ motivations and helps them acquire better skills in the context of critical thinking and problem solving. However, the question raised concerns the affordances of Augmented Reality which make this technology more suitable for learning compared with other learning technologies. The aim of the current study is to investigate the effects of the technological affordances of Augmented Reality on the acceptance of this technology for learning purposes. The study investigates what users’ technology acceptance is in terms of Intention, Attitude, Perceived ease of use, Perceived usefulness, Perceived relative advantage, Facilitating conditions, Perceived enjoyment, Mobile Self Efficacy, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50943
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50943
ND
50943
Εναλλακτικός τίτλος
Technological and learning affordances of augmented reality
Συγγραφέας
Χαλκή, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Εμβαλωτής Αναστάσιος
Κόμης Βασίλειος
Mercier Julien
Guetl Christian
Κουτρομάνος Γεώργιος
Φωκίδης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διεπιστημονικές εφαρμογές επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Επαυξημένη πραγματικότητα; Παροχές; Τεχνολογικές παροχές; Αποδοχή της τεχνολογίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)