Διάχυτα παιχνίδια ρόλων: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός ερευνητικού πρωτοτύπου

Περίληψη

Τα διάχυτα παιχνίδια αποτελούν ένα εμπορικά πολλά υποσχόμενο, καινοφανές είδος παιχνιδιών το οποίο βασίζεται στο συνδυασμό υβριδικών διεπαφών, κινητών συσκευών, ασύρματων επικοινωνιών, συστημάτων εντοπισμού θέσης καθώς και τεχνολογιών επίγνωσης πλαισίου. Τα παιχνίδια αυτά επεκτείνουν την εμπειρία των παικτών, δίνοντάς τους την δυνατότητα να κινούνται στον πραγματικό κόσμο ενώ μια σειρά από αισθητήρες ανακτούν πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον στο οποίο αυτοί βρίσκονται. Η πληροφορία που ανακτάται από τους αισθητήρες αξιοποιείται ώστε να διαμορφωθούν εμπειρίες παιχνιδιού που προσαρμόζονται ανάλογα με τη θέση, τη δραστηριότητα ή ακόμα και τα συναισθήματα του χρήστη.Στο πέρασμα των ετών η ερευνητική κοινότητα έχει διερευνήσει μια σειρά από ζητήματα που σχετίζονται με τα διάχυτα παιχνίδια. Αρχικά, τα ειδικά χαρακτηριστικά των διάχυτων παιχνιδιών προσέλκυσαν το ενδιαφέρων θεωρητικών επιστημόνων (οι περισσότεροι από τους οποίους προέρχονται από τα πεδία των κοινωνικών/πολιτιστικών επιστημ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Pervasive games shape an exciting and commercially promising new form of computer games that builds upon a combination of hybrid interfaces, mobile device equipment, wireless networking, positioning systems and context-sensing technologies. These games extend the gaming experience enabling players (typically equipped with mobile devices) to move through the physical world; built-in or external sensors capture information about their current context, used to deliver gaming experiences adaptable to where they are, what they do or even how they feel.Over the years the research community has investigated several issues relevant to pervasive games. Firstly, the unique characteristics of pervasive games have attracted the attention of theoreticians (mainly with social/cultural studies background) who proposed extensions upon existing conceptual frameworks for play and games so as to capture the specifics of pervasive computing. Several researchers have proposed the classification of pervasiv ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37449
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37449
ND
37449
Εναλλακτικός τίτλος
Pervasive role playing games: development and evaluation of a research prototype
Συγγραφέας
Κασαπάκης, Βλάσιος του Αναστάσιος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Γαβαλάς Δαμιανός
Μπουμπάρης Νικόλαος
Σαντοριναίος Μάνθος
Χατζηγιαννάκης Ιωάννης
Αβούρης Νικόλαος
Χαρίτος Δημήτριος
Μαυρομάτη Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Διάχυτα παιχνίδια; Επαυξημένη πραγματικότητα; Επίγνωση πλαισίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 172 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)