Εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια

Περίληψη

Η εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια κερδίζει ολοένα και περισσότερη προσοχή τα τελευταία χρόνια, καθώς τα περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων αυξάνονται συνεχώς σε αριθμό και σφοδρότητα. Παράλληλα, παρατηρείται έλλειμμα στο εργατικό δυναμικό κυβερνοασφάλειας, καθώς οι απαιτήσεις σε εξειδικευμένο προσωπικό συνεχώς αυξάνονται ενώ οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο επιδεικνύουν νέες δεξιότητες, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν τις γνώσεις και δεξιότητες των επαγγελματιών του χώρου. Μία από τις βασικές προτεραιότητες για την κάλυψη αυτού του προβλήματος είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης στην κυβερνοασφάλεια. Ωστόσο, ο τομέας της κυβερνοασφάλειας είναι ένας πολύπλοκος τομέας και η εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια περιλαμβάνει πολλά προβλήματα και προκλήσεις που υποβαθμίζουν την αποτελεσματικότητά της. Συγκεκριμένα, η εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια αξιοποιεί κυρίως παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και συχνά χρησιμοποιεί τους διαγωνισμούς κυβερνοασφάλειας (συνήθως της μορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Cyber security education is gaining more attention in the past years as cyber security incidents grow in number and fierceness. Nevertheless, there is a deficit in the cyber security workforce as the demands for skilled cyber security personnel continually rise and cyber-criminals persistently demonstrate new distinctive skills, which in many cases overwhelm the knowledge and skills of cyber security professionals. One of the key priorities to cover this deficit is to improve the effectiveness of cyber security education. Though cyber security is a complex and multidomain field and cyber security education faces many problems and challenges that downgrade its effectiveness. Specifically, current cyber-security learning and training generally use traditional teaching methods and they often utilize live competitions (e.g., capture the flag competitions), in which participants compete on their knowledge and skills. Although live competitions incorporate several pedagogical benefits when a ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2022)
DOI
10.12681/eadd/50177
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50177
ND
50177
Εναλλακτικός τίτλος
Cyber security game based training
Συγγραφέας
Κατσαντώνης, Μενέλαος του Νικόλαος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Επιστημών Πληροφορίας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μαυρίδης Ιωάννης
Μανιτσάρης Αθανάσιος
Ξυνόγαλος Στυλιανός
Σατρατζέμη Μαρία
Φουληράς Παναγιώτης
Γκρίτζαλης Δημήτριος
Ράντος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διεπιστημονικές εφαρμογές επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση στην Κυβερνοασφάλεια; Μάθηση βασισμένη στα ψηφιακά παιχνίδια; Σοβαρά Παιχνίδια; Ηλεκτρονική μάθηση; Ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων; Εννοιολογικό πλαίσιο; Εμπειρία χρηστών; Οντολογία; Διδακτικό μοντέλο; Εννοιολογικός χάρτης; Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού; Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.