Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός πλαισίου ενσωμάτωσης της μάθησης για κοινωνική προσφορά στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών

Περίληψη

Την τελευταία δεκαετία η Ελλάδα ταλανίζεται από έντονα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα. Η οικονομική κρίση μας έχει οδηγήσει σε μία βαθύτερη κοινωνική κρίση. Ολόκληρη η ανθρωπότητα βιώνει τις προκλήσεις μίας μη-βιώσιμης ανάπτυξης. Η παγκόσμια εκπαίδευση δεν μπορεί να σταθεί με απάθεια μπροστά σε αυτές τις πολυδιάστατες προκλήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι η πολυπλοκότητα των ζητημάτων είναι τόσο έντονη και η εκπαίδευση έχει παραμείνει σε τόσο απλοϊκό πλαίσιο αρχών, ώστε να απαιτείται μια επανανοηματοδότηση της τελευταίας ως μια απάντηση στην πολυπλοκότητα των ζητημάτων. Η εκπαίδευση οφείλει να δημιουργεί μέσα από τις πρακτικές της ενεργούς πολίτες, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα αλλάξουν τα πράγματα. Η εκπαίδευση χρειάζεται να αλλάξει κι αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω των εκπαιδευτικών. Η εκπαίδευση πρέπει να ανασχηματιστεί έτσι ώστε να περιλαμβάνει έννοιες, όπως η βιώσιμη ανάπτυξη, η κοινωνική δικαιοσύνη κι ο ακτιβισμός. Πολλοί ερευνητές μελετούν την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης ως προ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation presents an attempt to develop, implement and evaluate a framework for service-learning into teachers’ education with the use of ICTs (Information and Communication Technologies). The general aim of the dissertation is to investigate the integration of service-learning in a course of Primary School Education Department to give an example of how service-learning could be infused across its study program. In an ever-changing and complex society, education needs to evolve to reach the needs of the community. Education must promote active citizenship because change is less likely to occur without active citizens. Therefore, education needs to change through teachers. The dissertation attempts to explore preconceptions about service-learning, attitudes towards the principles of service-learning from participants, to evaluate the outputs (participatory videos) developed by participants and to modify an online community of practice to encourage teachers to develop service- ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50109
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50109
ND
50109
Εναλλακτικός τίτλος
Development, implementation and evaluation of a framework for service-learning integration in teacher education empowered by new technologies
Συγγραφέας
Βίγκου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Μακράκης Βασίλειος
Κωστούλα Κανέλα
Νικολακάκη Μαρία
Καλογιαννάκη Πελαγία
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Ζαράνης Νικόλαος
Ιβρίντελη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Βιώσιμη ανάπτυξη; Δημοτική εκπαίδευση; Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)