Περίληψη
Στο μιούζικαλ «ΑΪΣΕ» (2014), οι τεχνικές σύνθεσης, η επεξεργασία του μουσικού υλικού, τα στιλιστικά χαρακτηριστικά και η επέκταση της μεθοδολογίας και τεχνοτροπίας που χρησιμοποιήθηκε αποτελούν τους βασικούς πυλώνες αυτής της έρευνας που έχει σαν στόχο να συμβάλει στην εξέλιξη και επαναπροσέγγιση του σύγχρονου μιούζικαλ. Η έρευνα αυτή συνίσταται στην δημιουργία ενός σύγχρονου μουσικού θεάτρου –μιούζικαλ, μεγάλης διάρκειας (~2h & 10’) με στοιχεία ψυχοδράματος που αρθρώνεται σε τρία επίπεδα: οι μνήμες, το παρόν του ήρωα, και το ταξίδι της απελευθέρωσης. Η παρούσα σύνθεση χρησιμοποιεί ένα ιδιότυπο “θραυσματικό” αφηγηματικό και συγχρόνως κινηματογραφικό στιλ μέσα από τις ιδιωματικές και ηχοχρωματικές αντιθέσεις «ταξιδεύοντας» μουσικά μεταξύ Ανατολής και Δύσης, το οποίο εξυπηρετεί απόλυτα τη δομή του κειμένου και τη δραματουργία. Στο μιούζικαλ «ΑΪΣΕ» λοιπόν που αποτελεί το κεντρικό θέμα της διατριβής διατυπώθηκαν συγκεκριμένα εργαλεία και τεχνικές που έδωσαν τη δυνατότητα στον δημιουργό να ...
Στο μιούζικαλ «ΑΪΣΕ» (2014), οι τεχνικές σύνθεσης, η επεξεργασία του μουσικού υλικού, τα στιλιστικά χαρακτηριστικά και η επέκταση της μεθοδολογίας και τεχνοτροπίας που χρησιμοποιήθηκε αποτελούν τους βασικούς πυλώνες αυτής της έρευνας που έχει σαν στόχο να συμβάλει στην εξέλιξη και επαναπροσέγγιση του σύγχρονου μιούζικαλ. Η έρευνα αυτή συνίσταται στην δημιουργία ενός σύγχρονου μουσικού θεάτρου –μιούζικαλ, μεγάλης διάρκειας (~2h & 10’) με στοιχεία ψυχοδράματος που αρθρώνεται σε τρία επίπεδα: οι μνήμες, το παρόν του ήρωα, και το ταξίδι της απελευθέρωσης. Η παρούσα σύνθεση χρησιμοποιεί ένα ιδιότυπο “θραυσματικό” αφηγηματικό και συγχρόνως κινηματογραφικό στιλ μέσα από τις ιδιωματικές και ηχοχρωματικές αντιθέσεις «ταξιδεύοντας» μουσικά μεταξύ Ανατολής και Δύσης, το οποίο εξυπηρετεί απόλυτα τη δομή του κειμένου και τη δραματουργία. Στο μιούζικαλ «ΑΪΣΕ» λοιπόν που αποτελεί το κεντρικό θέμα της διατριβής διατυπώθηκαν συγκεκριμένα εργαλεία και τεχνικές που έδωσαν τη δυνατότητα στον δημιουργό να επαναπροσεγγίσει ένα είδος με έναν έντονο γενετικό κώδικα και μια πολύ συγκεκριμένη ιστορική εξέλιξη. Μέσα στην αναζήτηση συσχετισμών και λύσεων ικανών να τεκμηριώσουν το δημιουργικό του έργο ο συνθέτης επιχειρεί να παρουσιάσει το είδος αυτό μέσου της «ΑΪΣΕ» με μια ανανεωμένη μουσική γλώσσα, που χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνικές σύνθεσης χωρίς περιορισμούς. Στην κατεύθυνση του ευρύτερου πεδίου της σύγχρονης όπερας, που θέλει όμως να συνδεθεί με υπόγεια νήματα με την παράδοση του μιούζικαλ ο συνθέτης επιλέγει νέες ιδέες και τεχνικές αφομοιώνοντάς της μέσα από την προσωπική του ταυτότητα με ενότητα και αυθόρμητη έκφραση.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the musical "AISE" (2014), the composition techniques, the processing of the musical material, the stylistic characteristics and the extension of the methodology and style used are the main pillars of this research that aims to contribute to the evolution and re-approach of the modern musical.This research consists in the creation of a contemporary musical-musical theater, of long duration (~ 2h & 10 ') with elements of psychodrama articulated on three levels: the memories, the presence of the hero, and the journey of liberation. The present composition uses a peculiar "fragmentary" narrative and at the same time cinematic style through the idiomatic and sound-color contrasts "traveling" musically between East and West, which perfectly serves the structure of the text and the dramaturgy. In the (The musical "AISE"), which is the central theme of the dissertation, formulated specific tools and techniques that enabled the creator to re-approach a species with a strong genetic code and ...
In the musical "AISE" (2014), the composition techniques, the processing of the musical material, the stylistic characteristics and the extension of the methodology and style used are the main pillars of this research that aims to contribute to the evolution and re-approach of the modern musical.This research consists in the creation of a contemporary musical-musical theater, of long duration (~ 2h & 10 ') with elements of psychodrama articulated on three levels: the memories, the presence of the hero, and the journey of liberation. The present composition uses a peculiar "fragmentary" narrative and at the same time cinematic style through the idiomatic and sound-color contrasts "traveling" musically between East and West, which perfectly serves the structure of the text and the dramaturgy. In the (The musical "AISE"), which is the central theme of the dissertation, formulated specific tools and techniques that enabled the creator to re-approach a species with a strong genetic code and a very specific historical development. In the search for correlations and solutions capable of documenting his creative work, the composer attempts to present this kind of medium of "AISE" with a renewed musical language, which uses modern composition techniques without restrictions. In the direction of the wider field of contemporary opera, which, however, wants to be connected with underground threads with the tradition of the musical, the composer chooses new ideas and techniques, assimilating it through his personal identity with unity and spontaneous expression.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Im musikalischen "AISE" (2014) sind die Kompositionstechniken, die Verarbeitung des musikalischen Materials, die stilistischen Merkmale und die Erweiterung der verwendeten Methodik und Stilistik die Hauptpfeiler dieser Forschung, die einen Beitrag zur Evolution und Erneuerung Ansatz des modernen Musicals. Diese Forschung besteht in der Schaffung eines zeitgenössischen Musiktheater-Musicals von langer Dauer (~ 2h & 10') mit Elementen des Psychodramas, die auf drei Ebenen artikuliert werden: die Erinnerungen, die Anwesenheit des Helden und die Reise der Befreiung. Die vorliegende Komposition bedient sich einer eigentümlichen "fragmentarischen" Erzählung und zugleich filmischen Stils durch die zwischen Ost und West "reisenden" idiomatischen und klangfarbenen Kontraste, die der Textstruktur und Dramaturgie perfekt dienen. In dem Das musikalische "AISE", das das zentrale Thema der Dissertation ist, formulierte spezifische Werkzeuge und Techniken, die es dem Schöpfer ermöglichten, sich einer ...
Im musikalischen "AISE" (2014) sind die Kompositionstechniken, die Verarbeitung des musikalischen Materials, die stilistischen Merkmale und die Erweiterung der verwendeten Methodik und Stilistik die Hauptpfeiler dieser Forschung, die einen Beitrag zur Evolution und Erneuerung Ansatz des modernen Musicals. Diese Forschung besteht in der Schaffung eines zeitgenössischen Musiktheater-Musicals von langer Dauer (~ 2h & 10') mit Elementen des Psychodramas, die auf drei Ebenen artikuliert werden: die Erinnerungen, die Anwesenheit des Helden und die Reise der Befreiung. Die vorliegende Komposition bedient sich einer eigentümlichen "fragmentarischen" Erzählung und zugleich filmischen Stils durch die zwischen Ost und West "reisenden" idiomatischen und klangfarbenen Kontraste, die der Textstruktur und Dramaturgie perfekt dienen. In dem Das musikalische "AISE", das das zentrale Thema der Dissertation ist, formulierte spezifische Werkzeuge und Techniken, die es dem Schöpfer ermöglichten, sich einer Spezies mit einem starken genetischen Code und einer sehr spezifischen historischen Entwicklung neu zu nähern. Auf der Suche nach Zusammenhängen und Lösungen, die sein Schaffen dokumentieren können, versucht der Komponist, ein solches Medium der "AISE" mit einer erneuerten Musiksprache zu präsentieren, die sich ohne Einschränkungen moderner Kompositionstechniken bedient. In Richtung des breiteren Feldes der zeitgenössischen Oper, die jedoch unterirdisch mit der Tradition des Musicals verbunden werden will, wählt der Komponist neue Ideen und Techniken, die er durch seine persönliche Identität mit Einheit und spontanem Ausdruck aufnimmt.
περισσότερα