Μοντελοποίηση της ασφάλειας και αποδοτικότητας αυτοματοποιημένων οχημάτων με χρήση ασαφούς λογικής

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών αυτοματισμού και συνδεσιμότητας οχημάτων. Υπάρχουν εκτιμήσεις της βιομηχανίας ότι η πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση θα είναι πραγματικότητα τα επόμενα χρόνια. Ακόμη και για χαμηλά επίπεδα αυτοματισμού, αυτά τα συστήματα μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κατάσταση των δικτύων οδικών μεταφορών. Η οδική ασφάλεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας, καθώς πολλά ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινα λάθη, τα οποία μπορούν να αποφευχθούν από αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης. Επιπλέον, τα προβλήματα κυκλοφορίας είναι πολύ κοινά στα σημερινά οδικά δίκτυα, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για μεταφορά και της αδυναμίας των δικτύων να παρέχουν επαρκή επίπεδα εξυπηρέτησης. Ειδικά για τα αστικά δίκτυα, οι επιπτώσεις της συμφόρησης είναι σημαντικές τόσο όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμων όσο και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, καθώς και όσον αφορά το χρόνο που ο μέσος άνθρωπος χάνει. Η αύξηση της χωρητικότητας αυτών των δικτύων μπορε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent years, there is a rapid evolution of automation and vehicle connectivity technologies. There are industry estimates that fully automated driving will be a reality in the coming years. Even for low levels of automation, these systems can have a significant impact on the state of road transport networks. Road safety is an important factor, as several accidents are due to human error, which can be avoided thanks to automated driving systems. In addition, traffic problems are very common in today's road networks, because of the growing demand for transportation and the inability of networks to provide adequate levels of service. Especially for urban networks, the effects of congestion are significant both in terms of fuel consumption and environmental impact, as well as in terms of the time that the average person loses in such a situation. Increasing the capacity of these networks can be very costly or even impossible with the current infrastructure. However, this can change wit ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49287
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49287
ND
49287
Εναλλακτικός τίτλος
Modeling the safety and efficiency performance of automated vehicles using fuzzy logic
Συγγραφέας
Μάττας, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μαθηματικών, Προγραμματισμού και Γενικών Μαθημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδόπουλος Βασίλειος
Ηλιάδης Λάζαρος
Μποτζώρης Γεώργιος
Προφυλλίδης Βασίλειος
Κογκέτσωφ Αυρηλία
Κοκκάλης Αλέξανδρος
Μακρίδης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Ασαφής λογική; Αυτόνομα οχήματα; Οδική ασφάλεια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)