Καινοτόμο πλαίσιο πρόβλεψης συμπεριφοράς πελατών συνδρομητικών οργανισμών

Περίληψη

Συνδρομητικοί οργανισμοί όπως εταιρίες λογισμικού, τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί, συνδρομητικές πλατφόρμες τηλεόρασης, οργανισμοί παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και άλλοι, βρίσκονται σε μία διαρκή αναζήτηση τρόπων διατήρησης και αύξησης του πελατολογίου και του τζίρου τους καθώς αυτά αποτελούν θέματα ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη τους. Η παρούσα διπλωματική διατριβή εστιάζει στη μελέτη της απώλειας πελατών (customer churn) συνδρομητικών οργανισμών και στη δημιουργία ενός πλαισίου(framework) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο λήψης αποφάσεων γιατη μείωση της απώλειας και την αύξηση της αποτελεσματικότητας. Η απώλεια πελατών έχει αναδειχθεί σε μέιζον ζήτημα για τους συνδρομητικούς οργανισμούς, καθώς έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αγορά ενώ παράλληλα επηρεάζει την ανάπτυξη και την κερδοφορία τους. Η μη κατανόηση της απώλειας αυτής μπορεί να μετατραπεί σε συστηματική και να απειλήσει την ύπαρξη του ιδίου του οργανισμού. Για το λόγο αυτό, αρκετοί πάροχοι συνδρομητικώ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis focuses on customer behavior forecasting and more specifically the customer churn faced by subscription-based organizations. Customer churn is a critical and challenging issue for subscription-based organizations in a rapidly growing and competitive market. Customer churn is inextricably linked with organizations prosperity and growth, as it is responsible for revenue and sales losses and potential negative impact to organizations due to the loss of customers. Accordingly, many organizations from the subscription-based domain conduct research resulting in the development and assessment of various methods, techniques, and solutions, that could improve churn prediction. However, there is a lack of customer churn prediction framework and a commonly accepted churn prediction procedure, that will support decision making process. Taking into account the above, this thesis focuses on: i) the proposition of a churn prediction procedure and ii) the synthesis and development of a cus ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48957
ND
48957
Εναλλακτικός τίτλος
Innovative customer behavior forecasting framework for subscription-based organizations
Συγγραφέας
Κατελάρης, Λεωνίδας του Στέλιος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Θεμιστοκλέους Μαρίνος
Βασιλακόπουλος Γεώργιος
Κυριαζής Δημοσθένης
Τσανάκας Παναγιώτης
Μαλαματένιου Φλώρα
Πρέντζα Ανδριάνα
Φιλιππάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής ➨ Πληροφοριακά συστήματα
Λέξεις-κλειδιά
Πρόβλεψη συμπεριφοράς πελατών; Απώλεια πελατών; Μηχανική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
4, xiv, 276 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)