Εκτίμηση ζήτησης δυνητικών τεχνολογιών καυσίμου στις μεταφορές

Περίληψη

Οι οδικές μεταφορές παραμένουν η μεγαλύτερη πηγή ρύπανσης στον τομέα των μεταφορών, και αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 70% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Αποτελούν πηγή επιβλαβών ατμοσφαιρικών ρύπων όπως το οξείδιο του αζώτου (NOx) και μικροσωματίδια (PM), που συνδέονται στενά με μια πληθώρα προβλημάτων υγείας, όπως αναπνευστικά προβλήματα και αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Για να βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα και να ελαχιστοποιηθεί ο αντίκτυπος στην υγεία και την ευημερία των πολιτών, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει σε ισχύ μέτρα για να υποστηρίξει τη γρήγορη μετάβαση σε νέα καύσιμα και κινητήρες αυτοκινήτων, την ανάπτυξη αποτελεσματικών και προηγμένων εναλλακτικών τεχνολογιών καυσίμων και την αλλαγή στη συμπεριφορά κινητικότητας. Αρκετές εναλλακτικές τεχνολογίες καυσίμων όπως το φυσικό αέριο, η ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο, έχουν αναγνωριστεί ότι μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των συνολικών ρύπων και μπορούν σταδιακά να υποκαταστήσουν τη χρήση ορυκτών καυσίμων. Σε α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Road remains the biggest pollution source in transport sector, accounted for more than 70% of greenhouse gas emissions. Road transport is a source of harmful air pollutants such as nitrogen oxide (NOx) and particulate matter (PM), strongly linked to a variety of problems including premature death and respiratory issues. To improve air quality and minimize the impact on citizens’ health and well-being, European Commission has put into force measures to support the swift in the type of energy, fuels and powertrains, to deploy efficient and advance alternative fuel technologies and to facilitate the change in mobility behaviour. Several alternative fuel technologies like natural gas, electricity, and fuel-cell, have been identified as having a significant potential to reduce overall pollutants and gradually substitute the use of fossil fuels. As opposed to electric and fuel cell technologies which are still facing technical and economic challenges, Compressed Natural Gas (CNG) technology ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48921
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48921
ND
48921
Εναλλακτικός τίτλος
A model estimation of the potential demand for alternative fuel technologies in transportation
Συγγραφέας
Καραμίγκου, Άννα (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Κάπρος Σεραφείμ
Van de Voorde Eddy
Crozet Yves
Vanelslander Thierry
Πολυδωροπούλου Αμαλία
Mitusch Kay
Σαμπράκος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιστήμη λήψης αποφάσεων
Λέξεις-κλειδιά
Οδικές μεταφορές; Εναλλακτικά καύσιμα; Φυσικό αέριο; Πολιτική των μεταφορών; Μοντέλο διακριτών μεταβλητών; Αστικές εμπορευματικές μεταφορές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
152 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)