Εξατομικευμένη πολιτική επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Περίληψη

Δημιουργείται ένα μοντέλο εξατομικευμένης Πολιτικής Επικοινωνίας σχεδιασμένο για να λειτουργήσει στο περιβάλλον ενός Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης και υλοποιείται μία πειραματική πλατφόρμα για την αξιολόγησή του. Σκοπός είναι το πολιτικό περιεχόμενο που διακινείται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) να κατευθύνεται στοχευμένα ανταποκρινόμενο στις ανάγκες κάθε μοναδικού χρήστη. Λόγω της δημοφιλίας τους, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν καταστεί σημαντικό πεδίο ανάπτυξης του δημοσίου διαλόγου και στην πάροδο του χρόνου έχουν καταφέρει να θεωρούνται τουλάχιστον ισότιμα - αν όχι ενισχυμένα - σε σχέση με τα παραδοσιακά Μέσα Επικοινωνίας. Εντός τους πλέον δραστηριοποιούνται ενεργά οι πολιτικοί εκφραστές. Καθώς, όμως, η υπερβολική ποσότητα και ποικιλομορφία περιεχομένου που διακινείται στο Διαδίκτυο και ειδικότερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δημιουργεί συνθήκες πληροφοριακής υπερφόρτωσης, γίνεται ολοένα πιο δύσκολο για τον χρήστη να εντοπίσει το περιεχόμενο που πραγματικά τον αφορά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A personalized Political Communication model is created designed to work in the environment of a Social Media Network as well as an experimental platform for its evaluation is implemented. The purpose is for the political content that circulates on Social Media Networks to meet the needs of the unique user. Due to their popularity, Social Media Networks have become an important field for the development of public dialogue, and over time they are considered at least equal - if not reinforced - compared to traditional Media. Political exponents are now particularly active within them. However, as the excessive amount and variety of content circulating on the Internet, and especially on Social Media Networks, creates conditions for information overload, it becomes increasingly difficult for the user to find the content that concerns him. Personalization environments appear as a solution to this problem. These environments contain recommendation schemes that focus on proposing to the user ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47978
ND
47978
Εναλλακτικός τίτλος
Personalized political communication on social media networks
Συγγραφέας
Μπουτζέτη, Μαρία του Νικόλαος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Εξεταστική επιτροπή
Μουρλάς Κωνσταντίνος
Γκούσκος Δημήτριος
Σπουρδαλάκης Μιχαήλ
Σταυρακάκης Ιωάννης
Στυλιανού Αριστοτέλης
Γιαννακουλόπουλος Ανδρέας
Σταματόπουλος Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Πολιτική επικοινωνία; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Εξατομίκευση; Ανάλυση κειμένου; Εξόρυξη γνώσης από κείμενο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 320 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)