Πολιτική επικοινωνία και image making στην Ελλάδα: οι βουλευτικές εκλογές του 2004
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The pre-electoral period preceding the March 2004 parliamentary elections presents great interest, due to the extensive use the two greatest Greek political parties make of political communication media and, mainly, the typed language. The use of these two media plays a major role in the parties’ electoral strategy.
In the parliamentary elections of 2004 the Mass Media created a fertile communicative environment, so that they could impose – by reproducing political speech – the policy of the two parties fighting for the government, that is, PASOK and Nea Demokratia. The final electoral results, however, are not as much the result of the mass media intervention as they are the result of a much more complex correlation between social and financial factors. The media, however, and, more specifically, the sample of Athens press, which this study examines, has had an important role.
Aim of this study is the examination of the factors that have contributed to the final results of the 2004 ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.08 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.