Μεθοδολογικό πλαίσιο αναγνώρισης και ταυτοποίησης της δυναμικής της οδικής αστικής κυκλοφορίας

Περίληψη

Απώτερος στόχος της παρούσας διατριβής είναι η αναγνώριση και ταυτοποίηση της δυναμικής του συστήματος της οδικής αστικής κυκλοφορίας μέσω της μελέτης των συσχετίσεων και της αιτιότητας στη συσχέτιση των χρόνων διαδρομής των διαφόρων οδικών τμημάτων που συνθέτουν ένα οδικό αστικό δίκτυο. Η περιοχή αναφοράς πάνω στην οποία δομήθηκε η παρούσα ανάλυση είναι η ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, ενός σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος. Τα κύρια δεδομένα εισόδου που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση αφορούν σε χρονοσειρές χρόνων διαδρομής από κινούμενα ταξί (GPS δεδομένα) και στις αντίστοιχες χρονοσειρές χρόνων διαδρομής που προκύπτουν από την ανάλυση καταγραφών σε διαδοχικούς σημειακούς ανιχνευτές Bluetooth. Συμπληρωματικά, χρόνοι διαδρομής πειραματικών οχημάτων (Ι.Χ.) συγκεντρώθηκαν από έρευνες πεδίου οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τη γενική κυκλοφορία στην πόλη (υπόθεση). Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν αφορούν i) στη συμπληρωματικότητα των σύγχρονων πηγών συλλογής κυκλοφοριακών δεδομέν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The ultimate objective of the current thesis is the identification and understanding of the underlying spatiotemporal dynamics within an urban road traffic system through deepening in the potentials unlocked by correlation and causality analysis. Case study for the undertaken analysis is the city of Thessaloniki, a modern Greek urban area of medium size, while floating taxi (GPS data) and Bluetooth detections based travel time timeseries constitute the basic data input. Complementary travel time data coming from a field measurement campaign with 3 floating experimental vehicles were used (covering the assumption of general traffic). All data used originated from efforts of CERTH/HIT (Centre for Research and Technology Hellas / Hellenic Institute of Transport) to develop and maintain the ‘Thessaloniki Smart Mobility Living Lab’ serving research and innovation objectives. The basic research questions posed refer to i) the reliability of traffic data collected via the various sources rega ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47942
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47942
ND
47942
Εναλλακτικός τίτλος
Methodological framework for urban road traffic system identification
Συγγραφέας
Μυρόβαλη, Γλυκερία (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Καρακασίδης Θεόδωρος
Ναθαναήλ Ευτυχία
Αϋφαντοπούλου Γεωργία
Ηλιού Νικόλαος
Κοπελιάς Παντελεήμων
Γεωργίου Δημήτριος
Παπαθανασίου Ιάσων
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Οδικές μεταφορές; Χρονοσειρές, Ανάλυση; Αιτιότητα χρονοσειρών; Δυναμικά συστήματα; Χωροχρονικά φαινόμενα; Αστική κυκλοφοριακή συμφόρηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
300 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)