Η επίδραση του περιβάλλοντα χώρου παροχής υπηρεσιών στους εργαζόμενους, τους πελάτες και την αλληλεπίδρασή τους: μια πολυεπίπεδη έρευνα πολλαπλών ομάδων

Περίληψη

Οι υπηρεσίες αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της σημερινής οικονομικής δραστηριότητας στις περισσότερες δυτικές οικονομίες και προσφέρουν ιδιαίτερες ευκαιρίες για υψηλή κερδοφορία. Για τον λόγο αυτό πολλοί ερευνητές εστιάζουν στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Η παρούσα διατριβή επεκτείνει την παρούσα γνώση αναφορικά με την επίδραση του περιβάλλοντα χώρου παροχή υπηρεσίας και στις δύο πλευρές του συστήματος διεπαφής (πελάτες και εργαζόμενοι). Το προτεινόμενο πολυεπίπεδο μοντέλο περιγράφει αναλυτικά τον τρόπο με τον οποίο ο δημιουργημένος περιβάλλων χώρος οδηγεί την νόηση, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές των ατόμων. Η έρευνα αυτή αρχικά ρίχνει φως στην ανεξερεύνητη πλευρά των εργαζομένων εξετάζοντας την επίδραση του χώρου εργασίας σε αυτούς. Δεύτερο, είναι η πρώτη έρευνα που παρουσιάζει ένα πολυεπίπεδο πλαίσιο που συγκεντρώνει τον τρόπο με τον οποίο ο περιβάλλον χώρος επηρεάζει την αλληλεπίδραση των δύο πλευρών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μεταβλητές αλληλεπίδρασης όπως η συμπάθεια και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Services constitute a major part of today’s economic activity in most western economies and offer vast opportunities for high profitability. This is the reason why numerous researchers focus on services marketing. This thesis extends current knowledge regarding the impact of servicescapes on both sides of the service encounter (customers and employees). The proposed multi-level conceptual framework outlines in detail the way the built environment guides individuals’ cognitions, emotions and their consequent behavioral outcomes. This study extends extant literature firstly by shedding more light on the under-explored side of the employees and by examining the impact of their working environment on them. Secondly, this is the first study to present a multilevel framework capturing the way the servicescape impacts on the interaction between employees and customers. According to our results, interaction constructs, such as rapport and interaction quality, significantly impact upon satisfac ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47099
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47099
ND
47099
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of servicescapes on employees, customers and their interaction: a multilevel, multigroup study
Συγγραφέας
Καμινάκης, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Ελευθέριος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Δημητριάδης Σέργιος
Γούναρης Σπυρίδων
Καραντινού Καλυψώ
Σταθακόπουλος Βλάσης
Παπασταθοπούλου Πολυξένη
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Ήντουνας Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Υπηρεσίες; Περιβάλλον; Αλληλεπίδραση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
385 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)